Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

En dårlig første runde i Tippeligaen. Får håpe resultatene bedrer seg snarlig, det skal i hvert fall bli utrolig herlig å komme seg tilbake på fotballstadion.

Lenke til kommentar

TV2 skal ha mye skryt for produksjonene rundt Tippeligaen, men på hovedkampen er det mye rart. Grafikk som dekker halve skjermen som krever at kameraet må zoome ut. Dette ble vist på to situasjoner i dag hvor kameraet skulle vært zoomet mye lengre inn. Når kampene vises i HD trenger ikke grafikken å være så jævlig stor, noe de har skjønt i England.

 

De hadde også noen tekniske problemer som jeg regner med vil komme seg.

Lenke til kommentar

Pusic om det var greit å bruke hånden med vilje.

- Synes du det er ok å gjøre det på den måten?

- Ja, hvis dommeren ikke ser det, er det ok. Da kan man score, man gjør en jobb for klubben. Det er bra for klubben hvis vi scorer, sier han til VG Nett.

 

Ekte Vålerenga materielle. Heldigvis er Martin faktisk en bedre person.

Lenke til kommentar

Hæ? Så du mener det er greit at han bruker armen bevist til å få med seg ballen? At han er ekte Vålerenga materiale trodde jeg du forsto hva jeg mente med. Skriver ikke at han er en fæl person.

 

Nei. Jeg synes ikke det er greit, det gjør vel heller ingen andre og er noe Andresen har sagt han skal få bukt med

Lenke til kommentar

Jeg generaliserer ikke på noen måte. Det er da ofte slik at man sier "Han er VIF spiller. Kanskje ikke så rart han er sånn når han er fra Molde". Dere tolker det jeg skriver feil. Det er selvfølgelig ikke meningen å få han til å virke som en idiot. Jeg har ikke nok kjennskap til spilleren til å gjøre det.

 

Jørgen: Og ja, jeg skrev jo at jeg synes det var bra at Martin tok tak i det. Derav kommentaren "Heldigvis er Martin en bedre person".

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Pusic om det var greit å bruke hånden med vilje.

- Synes du det er ok å gjøre det på den måten?

- Ja, hvis dommeren ikke ser det, er det ok. Da kan man score, man gjør en jobb for klubben. Det er bra for klubben hvis vi scorer, sier han til VG Nett.

 

Ekte Vålerenga materielle. Heldigvis er Martin faktisk en bedre person.

 

Så en spiller som tilsammen har spilt hele 1 kamp for VIF er representativ for hele klubben?

Lenke til kommentar

Jeg generaliserer ikke på noen måte. Det er da ofte slik at man sier "Han er VIF spiller. Kanskje ikke så rart han er sånn når han er fra Molde". Dere tolker det jeg skriver feil. Det er selvfølgelig ikke meningen å få han til å virke som en idiot. Jeg har ikke nok kjennskap til spilleren til å gjøre det.

 

Jørgen: Og ja, jeg skrev jo at jeg synes det var bra at Martin tok tak i det. Derav kommentaren "Heldigvis er Martin en bedre person".

 

Det er vanlig å komme med noen sleivspark i vennlig tone, ja. Da gjelder det imidlertid å skrive det slik at det kommer frem på den måten, hvis ikke fører det til masse unødvendig provokasjon.

 

Det var måten du formulerte deg på som gjorde at jeg reagerte. Du skrev ikke "Heldigvis er Martin en bedre person", men "Heldigvis er Martin faktisk en bedre person". Det ene ordet gjør at jeg leser budskapet i setningen på en helt annen måte. Det antyder at Pusic er så ille at selv Martin Andresen - en "forhatt" mann blant andre supporterskarer - er en bedre mann.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg gjorde var å forklare hvorfor jeg reagerte på det. Hvis du ikke mente det sånn, så tar jeg selvfølgelig selvkritikk. Det er heller ikke slik at jeg ikke kan tåle et par stikk. I det jeg kommentere det trodde jeg også at det var VIF-tråden - og der virket det unaturlig å komme med stikket.

Lenke til kommentar

Kommenterte at det var dårlig av Pusic i VIF-tråden, ikke noe å skjule der, og i alle fall ikke noe som Vålerenga vil være bekjent med. Andresen gikk ihvertfall ut og sa ifra at det var feil, imotesetning til visse andre som klager på krampe i begge bein eller at folk må ta tak i visse ting for å "støtte seg opp".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pusic om det var greit å bruke hånden med vilje.

- Synes du det er ok å gjøre det på den måten?

- Ja, hvis dommeren ikke ser det, er det ok. Da kan man score, man gjør en jobb for klubben. Det er bra for klubben hvis vi scorer, sier han til VG Nett.

 

Ekte Vålerenga materielle. Heldigvis er Martin faktisk en bedre person.

 

Ekte typete fyr for Vålerenga. Martin slikker dessverre NFF i ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...