Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hva gjorde han før han kom til Rosenborg egentlig? Leste at han fått et par røde kort for å legge hånd på dommer og diverse men Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 han har et alkoholproblem (og sikkert mere også). Dette visste RBK da de kjøpte ham. Igjen; Gjorde vi det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Jeg er enig med Solaar at når det ligger utenomsportslige problemer til stede bør klubben kunne gjøre sitt for å hjelpe, men det har vel også RBK tidligere uttalt at de gjør? Problemet kommer når vedkommende ikke virker å ta innover seg alvoret i situasjonen, litt som f.eks Ravel Morrison eller Niklas Bendtner. Endret 21. april 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Lenge siden jeg har fulgt med på TL, men herregud så elendig sendingene har blitt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg husker ihvertfall mye skriverier i avisene om hvor "bad boy" han var og imaget var jo rimelig kjent, jeg mener hvilken person med vettet i behold tatoverer to pistoler på magen? Mener å huske det var flere her på forumet som likte den stilen hans uten å tenke på at det lå noe mere bak. Blir også overrasket hvis speiderapparatet ikke har fått med seg slikt før han ble kjøpt. Problemet kommer når vedkommende ikke virker å ta innover seg alvoret i situasjonen, litt som f.eks Ravel Morrison eller Niklas Bendtner. Absolutt, og et sted går grensen som du sier. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Lailigheter bygget helt inntil gressmatta på Bodø Glimt, hva i alle verden er meningen med det?? Ser helt absurd ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Lailigheter bygget helt inntil gressmatta på Bodø Glimt, hva i alle verden er meningen med det?? Ser helt absurd ut. Hadde tatt det som targetpratice jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Spissen deres (Ibba) bor jo i en av leilighetene. Kort vei til trening/kamp. Pluss at det bare er 500m til flyplassen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Det var da voldsom nære flyplass.( så på kartet) For et merkelig sted Bodø. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ingen som fikk med seg balletaket som ble gjort på Gamsten? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Fikk med meg den brytekampen, var det i forbindelse med den? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Var derfor Gamst ble involvert ja, endte med gult til begge. Foruten en artikkel har jeg ikke lest noe mer om det, husker jo hvor stort leven det ble da Annan(?) gjorde noe lignende. Ikke sutring fra min side, men viser at det ikke alltid vies like mye spalteplass til like situasjoner. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 En kommentar fra Joacim Jonsson ang Nicki Bille Nielsen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Var derfor Gamst ble involvert ja, endte med gult til begge. Foruten en artikkel har jeg ikke lest noe mer om det, husker jo hvor stort leven det ble da Annan(?) gjorde noe lignende. Ikke sutring fra min side, men viser at det ikke alltid vies like mye spalteplass til like situasjoner. Annan tok vel først en på ballene før han kjørte en finger i rompa på Muri. Dette skjedde uprovosert i forbindelse med en døball. Men i følge Eggen var alle rasister og han nektet å se på videoen fra TV2. Endret 22. april 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Er vel et par Molde-supportere her inne, er Sigurdarsson skadet? Finner ikke noe info om hvorfor han ikke spillte nå sist. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Er vel et par Molde-supportere her inne, er Sigurdarsson skadet? Finner ikke noe info om hvorfor han ikke spillte nå sist.Han sliter med ryggen, i tillegg til at det er blitt hard kamp om plassene og at Skullerud sier han vil bruke forskjellige spillere. http://www.rbnett.no/100Sport/fotball/eliteserien/article431447.snd Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det er vel ingen egen tråd her for NM? Samtlige kamper spilles vel på torsdag gjør de ikke? Er folk klare? Vålerenga møter Nordstrand borte på Hallagerbanen, det blir banen nummer 30 med Vålerenga for min del. Milepæl! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Etter all trashtalken mot Bille her kan det se ut som om det kan være snakk om "politivold". Flere videoer som viser at Bille er helt rolig når han blir lagt i bakken. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Noen videoer som viser hendelsene som fører til at politiet bestemmer at de skal arrestere han? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Har du sett noen av disse videoene? I så fall hadde du giddet å linke til dem? Av det jeg har lest så er det bare filmet fra etter politiet brukte tåregass og til han blir satt inn i bilen. Det som mangler da er jo egentlig det viktigste. Hvordan oppførte han seg som gjorde at politiet brukte tåregass og hva skjedde inne i bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå