AnewZ Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Siden vi ikke har noe TL-manager tråd: Fy faen så møkk det er. Hvorfor har ikke Lund-Hansen fått 6 ekstra poeng for strafferedningen? Hvorfor har ikke Wikheim fått assist for frisparket han fikk som Storflor satte rett i kassa? Sist men ikke minst, hvorfor i alle dager teller de to første rundene med enda? Altså, jeg vet de ikke teller med, men de vises fremdeles. Så personen bak deg kan ha mer poeng enn deg, og personen foran ha mindre alt ettersom hvordan de gjorde det i de to første rundene. Det er bare jævlig irriterende. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 http://www.dagbladet.no/2014/04/14/sport/fotball/tippeligaen/rosenborg/mikael_dorsin/32825737/ Imponerende av Shala å bare gå fra den. Bør bli noen kamper det der imo. Stygt. Det kunne jo gått veldig dårlig om han faktisk hadde truffet han i feks nesen med knottene der. Han slår han jo også i magen på vei opp. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Fikk ikke med meg situasjonen når jeg såg kampen (hadde kun i bakgrunnen lydløs) men skjønner ikke hvorfor han ble så forbannet? Noe som pågikk hele kampen mellom de to eller noe sånt? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Siden vi ikke har noe TL-manager tråd: Fy faen så møkk det er. Hvorfor har ikke Lund-Hansen fått 6 ekstra poeng for strafferedningen? Hvorfor har ikke Wikheim fått assist for frisparket han fikk som Storflor satte rett i kassa? Sist men ikke minst, hvorfor i alle dager teller de to første rundene med enda? Altså, jeg vet de ikke teller med, men de vises fremdeles. Så personen bak deg kan ha mer poeng enn deg, og personen foran ha mindre alt ettersom hvordan de gjorde det i de to første rundene. Det er bare jævlig irriterende. VGD eller TV2 sin? Har inntrykket av at like to egentlig er like dårlige da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 TV2 sin. Har ikke erfaring med VGD, men dette her er heller elendig. Finner ingen plass å ta kontakt med de heller, noe som er irriterende. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Dorsin blir selvfølgelig ikke straffet for drapsforsøket. Forsto jeg det riktig i at de ikke vurderte det som en overtredelse som fortjente minst to kampers karantene? http://www.vg.no/sport/fotball/rosenborg/dorsin-slipper-karantene-for-denne-episoden/a/10139426/ Endret 16. april 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Bombe. Regner med at Gamsten også slipper straff for grisetaklingen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hmmm. Det overrasker meg at han kommer unna den. Den var ganske ufin! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hadde det ikke vært for at vi har en skade på Gamboa, så hadde jeg håpet at RBK satte han ut i en match. Den var stygg, ja. "ikke med vilje" -- Ja, lol. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hva med den på Svensson i fjor? Det ble jo heller ikke straffet i ettertid. Er så mye RBK-hat i media om dagen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Sjarmerende han Bille. Han er ikke med til Bodø, for han er siktet for vold mot offentlig tjenstemann. Skal visstnok ha bitt han pluss litt andre ting. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--bille-nielsen-siktet-for-politivold/5467744.html Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Haha, han får jo Balotelli til å se ut som det englebarnet. Hvorfor har ikke trønderne kastet han på dør for lengst? Tror ikke jeg overdriver om jeg sier at han har flere kontroverser enn mål det siste året. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Tipper han forsvinner nå. Vi kan ikke ha det der i klubben lenger. Helt utrolig at han ikke lærer. Forbanna idiot. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Idiotisk ja men man visste jo hva man fikk da man kjøpte ham. Rosenborg bør ta mer ansvar her synes jeg, han er fortsatt ung og sliter helt tydelig med ting utenfor banen. Lurer på hvordan Eggen hadde taklet denne spilleren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Idiotisk ja men man visste jo hva man fikk da man kjøpte ham. Rosenborg bør ta mer ansvar her synes jeg, han er fortsatt ung og sliter helt tydelig med ting utenfor banen. Lurer på hvordan Eggen hadde taklet denne spilleren. Visste vi hva vi fikk? Og mer ansvar? Sist gang hjalp vi fyren med sinnemestringskurs og whatnot. Når han resier hjem til Danmark og går ut på byen i København så er det kun hans eget problem. Vi kan ikke ha en støttekontakt som er med han 24/7. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Trodde jo vi prøvde å bli kvitt han i sommer? Ikke lett å selge en spiss med slike kontroverser som samtidig ikke skårer mål.. Engasjementet hans var forfriskende å se i starten, men alle disse utenomsportslige rampestrekene har gjort meg møkklei hele fyren. Få han ut. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Neida, kan ikke være barnehage heller, jeg bare synes litt synd på ham nå som "alle" er imot ham. Litt bløthjertet kanskje. Og jeg mener at det ikke akkurat var ukjent måten han er på da dere kjøpte ham. Synes det på generelt grunnlag er slik at spillere avskrives for lett samtidig som fans krever enorm lojalitet til klubben. Se på måten Liverpool behandlet Suarez ifjor f eks, det ser kanskje dumt ut utad mens det pågår men man får mye igjen for det senere. Når det er sagt så er jeg ikke så begeistret for mannen selv så gråter ikke krokodilletårer hvis han forlater norsk fotball. Håper bare det ordner seg for ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Man tåler å bite en motspiller, men å bite og spytte på en politimann er litt verre. Liverpool og Rbk gjorde jo det samme angående spillerne. Ga det hjelp med sitt sinne og aggresjon og prøvde å støtte opp.Men det er tydelig at det ikke hjelper når Bille går ut å spytter på onkel Politi. Han har et alkoholproblem. Ikke første, andre eller tredje gang han gjør kvalm ut på byen. Endret 21. april 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Sammenligningen er vel ikke den beste heller nei men som du sier: han har et alkoholproblem (og sikkert mere også). Dette visste RBK da de kjøpte ham. Da mener jeg at man kan stille opp enda litt mer. Jeg er kanskje litt gammeldags her også men jeg synes lojalitet bør gå begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå