Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg på et par år så har du snittet. :p

Var hun 15 år hun som han dro med hjem i fjor? Hun fra Finnmark?

Ble jo lastet opp ett bildet på Instagram hvert fall.

Men ja, ett par år ekstra så er det nok fakta faen :p

Hun var 19 år.

Akkurat fylt 16 år da det skjedde leste jeg ett eller annet sted.

Lenke til kommentar

At folk ikke ønsker å stå ilag med klanen og/eller kremen av voldsfantomene i klanen er for meg lett forstålig. Der er det mer suppegjøker enn det er i Stormen.

Vet jeg var hjemme i Ålesund da Vålerenga var på besøk her i fjor. Herregud det var nitrist. Har også vært på Ullevaal endel ganger. Det er ett spesielt klientell.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Personlig står jeg med klanen, men det er fordi jeg får sesongkortet av fattern til jul så står jo da med han.

Men kommer meg til å flytte meg til svingen de gangene han ikke skal på kamp. Det er jo de i svingen jeg pleier å dra på bortekamper med.

Tror ikke det er så mye "voldsfantomer" i klanen, det er vel heller en og annen tulling som har drukket for mye. Men det er jo noe av grunnen til at jeg liker å dra med disse andre på borteturer. Der er fokuset kampen og tribunen, ikke fyll. Hvert fall ikke før kampen.

Lenke til kommentar

På vei til har hvert fall jeg og en del andre som tok "Ikarosbussen" til Molde fokus på å være opplagt til å gi 100% på tribunen.
Ble jo ett par pils før kampen, men ikke noe fyll, det kan man heller fikse på vei hjem.

Det at folk drikker seg drita på vei til kamp å da bruker halve kampen på å stå i toalettkø får være deres valg. Personlig sitter jeg ikke i buss i 18 timer for å drikke meg drita, men for å heie på Vålerenga.

Det å dra på fylla kan jeg gjøre når som helst ellers og på vei hjem.

Endret av PatSharpX
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...