MartinF Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Legg på et par år så har du snittet. Var hun 15 år hun som han dro med hjem i fjor? Hun fra Finnmark? Ble jo lastet opp ett bildet på Instagram hvert fall. Men ja, ett par år ekstra så er det nok fakta faen Hun var 19 år. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Garantert en av de eldre den kusemaskinen er drar med seg hjem. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Legg på et par år så har du snittet. Var hun 15 år hun som han dro med hjem i fjor? Hun fra Finnmark? Ble jo lastet opp ett bildet på Instagram hvert fall. Men ja, ett par år ekstra så er det nok fakta faen Hun var 19 år. Akkurat fylt 16 år da det skjedde leste jeg ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Kanskje han misforstod da han fikk beskjed om å "score 16"? Jeg viser meg selv veien ut, sorry 9 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Får pluss for den der. Haha Endret 7. april 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) For de som ikke har fått det med seg så har Vålerenga åpnet ett "alternativt" supporterfelt. Eller ett felt for ultras/folk som har litt annen tribunefilosofi enn Klanen. NRK hadde en liten sak om det på dagsrevyen i dag - Link. Endret 7. april 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) At folk ikke ønsker å stå ilag med klanen og/eller kremen av voldsfantomene i klanen er for meg lett forstålig. Der er det mer suppegjøker enn det er i Stormen. Vet jeg var hjemme i Ålesund da Vålerenga var på besøk her i fjor. Herregud det var nitrist. Har også vært på Ullevaal endel ganger. Det er ett spesielt klientell. Endret 7. april 2014 av Priim Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Personlig står jeg med klanen, men det er fordi jeg får sesongkortet av fattern til jul så står jo da med han. Men kommer meg til å flytte meg til svingen de gangene han ikke skal på kamp. Det er jo de i svingen jeg pleier å dra på bortekamper med. Tror ikke det er så mye "voldsfantomer" i klanen, det er vel heller en og annen tulling som har drukket for mye. Men det er jo noe av grunnen til at jeg liker å dra med disse andre på borteturer. Der er fokuset kampen og tribunen, ikke fyll. Hvert fall ikke før kampen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Bortekamp og så ikke fokus på fyll? De gangene jeg har vært på bortekamp så tikker det minst 10sms inn å spør hvor mye jeg har drukket - men det er vel kanskje forbeholdt oss siddiser. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) På vei til har hvert fall jeg og en del andre som tok "Ikarosbussen" til Molde fokus på å være opplagt til å gi 100% på tribunen.Ble jo ett par pils før kampen, men ikke noe fyll, det kan man heller fikse på vei hjem. Det at folk drikker seg drita på vei til kamp å da bruker halve kampen på å stå i toalettkø får være deres valg. Personlig sitter jeg ikke i buss i 18 timer for å drikke meg drita, men for å heie på Vålerenga. Det å dra på fylla kan jeg gjøre når som helst ellers og på vei hjem. Endret 8. april 2014 av PatSharpX 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Ølservering til alle på Viking Stadion! Dette blir den første toppfotballarenaen med øl-servering for alle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Faen meg på tide. Nå har vi hatt øl-servering på Kjernen-feltet på Lerkendal et par sesonger, og det er helt knall. Når er sjenkestopp? Og får man ha med ølet ned til setene? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Når David Watne og Årst snakket på sidelinja nettopp, hvordan får det til å la bildet gå en rask ring rundt dem sånn ? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Bra kamp på Åråsen så langt. Begge lag positive, men LSK har for øyeblikket overtaket. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Så dere Ødegaard på Strømsgodset? 15 år gammel. Nytt stort talent type Daelhi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Midtbane med Dæhli, Ødegaard og Sakor i fremtiden. iFap. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Leken teknikk på gutten. Venstrebeint også! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 http://www.dagbladet.no/2014/04/14/sport/fotball/tippeligaen/rosenborg/mikael_dorsin/32825737/Imponerende av Shala å bare gå fra den. Bør bli noen kamper det der imo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Enig. Den der er stygg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Om han hadde truffet med det sparket... Gi han en solid karantene ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå