Latias Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Faen for noe dritt. Lar meg ikke gjøre noen bytter, jeg klikket bare "velg automatisk" for jeg skulle lage en liga og litt sånn div. Så nå vil det ikke la meg gjøre noen bytter, og laget mitt er elendig. Ingen krise, dette er bare en prøverunde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Heder og ære blant kompiser er viktig. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Gleder meg faktisk til tippeligaen kommer i gang igjen! Spent på musikeren på topp til Enga i dag. Disse islendingene pleier å være gode! Ellers så er jeg spent på mitt kjære Rosenborg imorgen. Litt bekymringsverdig generalprøve forrige helg... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Digg å ha tippeligaen igang igjen ja! Heia uavgjort! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1574784 Kamptråd for rundens kamper. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Veldig fin underholdning så langt. Molde er jo faen meg i rute. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Dette engalaget havner på kvalikkplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Tippeligaen får veldig liten oppmerksomhet fra meg før etter Premier League er ferdigspilt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Da har man vært på møte med Perry. Håper på det beste for sesongen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Fikk han noen spørsmål angående Chibbe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Ja, mener han er våres mest effektive spiller. Vil spille endel. Starter dog ikke i morgen, men er klar for kampen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Overraskende stor kvalitetsforskjell mellom Molde og VIF. Førstnevnte lag virket veldig samspilte til tross for mange nye spillere. VIF var rett og slett helt elendige. Det er nesten så jeg tør å håpe på nedrykksstrid for dem i år. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Det er jo ikke lett for Enga å møte Norges svar på City. Satse på at Fredriksen finner ut at han skal spytte inn en milliard eller to snart. Endret 28. mars 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Molde kan fort få trøbbel senere i sesongen. Så ikke så alt for solide ut defensive i denne kampen. I kamper hvor de ikke får dominere like mye offensivt vil de få slite. Vålerenga med en svak kamp, men det er litt forventet at det skal gå litt opp og ned med så mange unge og nye spillere. Heltne Nilsen var helt rå da, og Kjartansson viser prov på kvalitet også. Forsvaret vil fortsatt være ankepunktet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Blir nok ikke så mye Tippeligaen når den vises på betal-tv... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Deilig at tippeligaen er igang igjen!Vålerenga i sitt faste spor leverte en dårlig åpningskamp. Ikke mye positivt å si om det som skjedde ute på matten, selv om vi hadde 10(?) gode minutter i andre? Ellers var det en fin tur, Molde er en flott "by". En moldenser på pubben i går skulle synge "rykker ned" mot oss, men uttalte det litt rart, fikk 50 mann som sang "Røkke ned" tilbake. Endret 29. mars 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Tror årets tippeliga blir en bra sesong! Veldig mange lag som går offensivt ut, og slikt blir det gode kamper av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå