Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Faen for noe dritt. Lar meg ikke gjøre noen bytter, jeg klikket bare "velg automatisk" for jeg skulle lage en liga og litt sånn div. Så nå vil det ikke la meg gjøre noen bytter, og laget mitt er elendig.

Ingen krise, dette er bare en prøverunde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overraskende stor kvalitetsforskjell mellom Molde og VIF. Førstnevnte lag virket veldig samspilte til tross for mange nye spillere. VIF var rett og slett helt elendige. Det er nesten så jeg tør å håpe på nedrykksstrid for dem i år.

Lenke til kommentar

Molde kan fort få trøbbel senere i sesongen. Så ikke så alt for solide ut defensive i denne kampen. I kamper hvor de ikke får dominere like mye offensivt vil de få slite. Vålerenga med en svak kamp, men det er litt forventet at det skal gå litt opp og ned med så mange unge og nye spillere. Heltne Nilsen var helt rå da, og Kjartansson viser prov på kvalitet også. Forsvaret vil fortsatt være ankepunktet.

Lenke til kommentar

Deilig at tippeligaen er igang igjen!
Vålerenga i sitt faste spor leverte en dårlig åpningskamp.

Ikke mye positivt å si om det som skjedde ute på matten, selv om vi hadde 10(?) gode minutter i andre?

Ellers var det en fin tur, Molde er en flott "by".

En moldenser på pubben i går skulle synge "rykker ned" mot oss, men uttalte det litt rart, fikk 50 mann som sang "Røkke ned" tilbake. ;)

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...