Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joshua Gatt har skadet korsbåndet igjen, utrolig synd på ham. Sjelden man kommer tilbake etter to korsbåndskader, spesielt når man er så avhengig av fart og rykk som han er.

http://www.tv2.no/a/5437939#.UzCSMna9LCR

Det bar synd ja. Som amerikaner selv hadde jeg håpet han kunne blitt med landslaget mer. Hva mener de fleste nordmenn om Gatt?

Likevel synes jeg diskerud har meget god sjanse til å bli med til Brasil VM

Lenke til kommentar

Føler at alle får korsbåndsskader for tiden. Noen som har lest noen studier/saker om en eventuell økning?

Mener jeg leste noe i sammenheng med kunstgressdiskusjonen i Molde, det kan jo være en forklaring mtp at de fleste topplagene trener på kunstgress nå til dags?

Lenke til kommentar

Joshua Gatt har skadet korsbåndet igjen, utrolig synd på ham. Sjelden man kommer tilbake etter to korsbåndskader, spesielt når man er så avhengig av fart og rykk som han er.

http://www.tv2.no/a/5437939#.UzCSMna9LCR

Det bar synd ja. Som amerikaner selv hadde jeg håpet han kunne blitt med landslaget mer. Hva mener de fleste nordmenn om Gatt?

Likevel synes jeg diskerud har meget god sjanse til å bli med til Brasil VM

Gatt hadde en fantastisk sesong før han ble skadet og jeg hadde skikkelig trua på ham men som jeg skrev frykter jeg at hans fremste styrker som spiller er i ferd med å bli ødelagt med disse skadene.

Lenke til kommentar

Føler at alle får korsbåndsskader for tiden. Noen som har lest noen studier/saker om en eventuell økning?

Mener jeg leste noe i sammenheng med kunstgressdiskusjonen i Molde, det kan jo være en forklaring mtp at de fleste topplagene trener på kunstgress nå til dags?

Skulle tro det var omvendt, at det var lettere å få korsbåndsskader på kunstgress enn på gress. I alle fall når gressbanene er i bra kvalitet, og gressbanene tippeligaklubbene bruker er(burde?) jo være i mye bedre stand enn ekeberg 2.

Lenke til kommentar

På tide at RBK tar gullet nå. Selv om kvalifiseringen til CL ikke er i gang, er jeg 200% på at Strømsgodset kommer til å gjøre Norge til latter. Det hjelper lite å vinne TL år etter år, om man ikke skal forsterke seg til neste. Molde er vel omtrent det eneste laget som har klart å komme tilbake etter at de vant utenom RBK. Resten er mer interessert i å drive en klubb på Arsenal-måten, men makter det ikke for de målene er for kjedelige og pengene kommer ikke ordentlig inn før man befinner seg i det gode selskap.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Skulle tro det var omvendt, at det var lettere å få korsbåndsskader på kunstgress enn på gress. I alle fall når gressbanene er i bra kvalitet, og gressbanene tippeligaklubbene bruker er(burde?) jo være i mye bedre stand enn ekeberg 2.

Det var det jeg mente, siden skadene skjer på trening.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke strømsgodset gjør en god sesong. Lagene har liksom for vane å være på bærtur etter gullet. Og de er vel på papiret noe svekket også. Fryktelig irriterende, hadde vært så moro med et norsk lag i cl igjen.

Når man ser det på den måten håper jeg nesten at rbk vinner i år.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Jeg blir veldig overrasket om Brann tar medalje. Vi er vel faktisk det TL-laget som har gjort det dårligst av alle i treningskampene i vinter, og jeg tror fortsatt det vil ta tid å bli vant til Norlings spillestil, som er radikalt forskjellig fra Skarsfjords.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...