PatSharpX Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tilfeldigvis Marius du fant den fra? Hmm, mulig, vet ikke hvem det er og husker ikke? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 RBK går vel for null allerede i år. Tsk, tror dere klarer en uavgjort mot Stabæk i det minste ? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tilfeldigvis Marius du fant den fra? Hmm, mulig, vet ikke hvem det er og husker ikke? Kompis av meg jeg så la den ut. Vet ikke om andre har tatt fra han. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Joshua Gatt har skadet korsbåndet igjen, utrolig synd på ham. Sjelden man kommer tilbake etter to korsbåndskader, spesielt når man er så avhengig av fart og rykk som han er. http://www.tv2.no/a/5437939#.UzCSMna9LCR Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Føler at alle får korsbåndsskader for tiden. Noen som har lest noen studier/saker om en eventuell økning? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Joshua Gatt har skadet korsbåndet igjen, utrolig synd på ham. Sjelden man kommer tilbake etter to korsbåndskader, spesielt når man er så avhengig av fart og rykk som han er. http://www.tv2.no/a/5437939#.UzCSMna9LCR Det bar synd ja. Som amerikaner selv hadde jeg håpet han kunne blitt med landslaget mer. Hva mener de fleste nordmenn om Gatt? Likevel synes jeg diskerud har meget god sjanse til å bli med til Brasil VM Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Føler at alle får korsbåndsskader for tiden. Noen som har lest noen studier/saker om en eventuell økning? Mener jeg leste noe i sammenheng med kunstgressdiskusjonen i Molde, det kan jo være en forklaring mtp at de fleste topplagene trener på kunstgress nå til dags? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Joshua Gatt har skadet korsbåndet igjen, utrolig synd på ham. Sjelden man kommer tilbake etter to korsbåndskader, spesielt når man er så avhengig av fart og rykk som han er. http://www.tv2.no/a/5437939#.UzCSMna9LCR Det bar synd ja. Som amerikaner selv hadde jeg håpet han kunne blitt med landslaget mer. Hva mener de fleste nordmenn om Gatt? Likevel synes jeg diskerud har meget god sjanse til å bli med til Brasil VM Gatt hadde en fantastisk sesong før han ble skadet og jeg hadde skikkelig trua på ham men som jeg skrev frykter jeg at hans fremste styrker som spiller er i ferd med å bli ødelagt med disse skadene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Synd at man får sett mindre til Gatt, en av de store profilene i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Føler at alle får korsbåndsskader for tiden. Noen som har lest noen studier/saker om en eventuell økning? Mener jeg leste noe i sammenheng med kunstgressdiskusjonen i Molde, det kan jo være en forklaring mtp at de fleste topplagene trener på kunstgress nå til dags? Skulle tro det var omvendt, at det var lettere å få korsbåndsskader på kunstgress enn på gress. I alle fall når gressbanene er i bra kvalitet, og gressbanene tippeligaklubbene bruker er(burde?) jo være i mye bedre stand enn ekeberg 2. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) På tide at RBK tar gullet nå. Selv om kvalifiseringen til CL ikke er i gang, er jeg 200% på at Strømsgodset kommer til å gjøre Norge til latter. Det hjelper lite å vinne TL år etter år, om man ikke skal forsterke seg til neste. Molde er vel omtrent det eneste laget som har klart å komme tilbake etter at de vant utenom RBK. Resten er mer interessert i å drive en klubb på Arsenal-måten, men makter det ikke for de målene er for kjedelige og pengene kommer ikke ordentlig inn før man befinner seg i det gode selskap. Endret 26. mars 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Føler at alle får korsbåndsskader for tiden. Noen som har lest noen studier/saker om en eventuell økning?Mener jeg leste noe i sammenheng med kunstgressdiskusjonen i Molde, det kan jo være en forklaring mtp at de fleste topplagene trener på kunstgress nå til dags? Skulle tro det var omvendt, at det var lettere å få korsbåndsskader på kunstgress enn på gress. I alle fall når gressbanene er i bra kvalitet, og gressbanene tippeligaklubbene bruker er(burde?) jo være i mye bedre stand enn ekeberg 2. Det var det jeg mente, siden skadene skjer på trening. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 A, seff. Skjønner ikke at jeg tenkte omvendt der Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Jeg tror heller ikke strømsgodset gjør en god sesong. Lagene har liksom for vane å være på bærtur etter gullet. Og de er vel på papiret noe svekket også. Fryktelig irriterende, hadde vært så moro med et norsk lag i cl igjen. Når man ser det på den måten håper jeg nesten at rbk vinner i år. Endret 26. mars 2014 av Everket Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Tror nok ikke Rbk vinner i år. Tror ikke de er sterke nok for det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Tror ligaen er mer åpen enn noen gang. Både Godset og Molde er svekket. RBK er om mulig litt forsterket, men det er minimalt. Tipper dette blir året hvor Brann vil overraske litt igjen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Bytter du ut Vålerenga med Glimt så ser ikke det tipset der så fjernt ut. Evt Vålerenga noe høyere. Men jeg tror ikke RBK vinner, har bare en følelse av at de kommer til å skuffe. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg blir veldig overrasket om Brann tar medalje. Vi er vel faktisk det TL-laget som har gjort det dårligst av alle i treningskampene i vinter, og jeg tror fortsatt det vil ta tid å bli vant til Norlings spillestil, som er radikalt forskjellig fra Skarsfjords. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Ingen som har fikset privatliga for TL-manager? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Faen for noe dritt. Lar meg ikke gjøre noen bytter, jeg klikket bare "velg automatisk" for jeg skulle lage en liga og litt sånn div. Så nå vil det ikke la meg gjøre noen bytter, og laget mitt er elendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå