Rampage Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Gamsten til RBK. Sterk signering. Sterk signering for hele tippeligaen, en liga som desperat trenger profiler som nettopp gamst. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Norges beste på dødball, var den beste i Blackburn helt til han dro. Hadde ønsket han spilte denne sesongen også, sånn at jeg kunne dratt på hans testomonial i sommer, men det ble aldri no av.... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg hadde ikke vært spesielt positiv til å få MGP til Brann. Historiene om gamle utenlandsproffer som skal hjem for å avslutte karrieren i TL forteller stort sett om dyre flopper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Tror jeg er en av de få som er skeptisk i RBK virker det som. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Tror jeg er en av de få som er skeptisk i RBK virker det som. Det eneste jeg kan se som naturlig å være skeptisk til er lønninga. Hva er det ellers? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Blir spennende å se kordan Gamsten gjør det i Rbk, men egentlig glad for at Brann ikkje var innblandet i interessen for han. Begynner å dra på årene etter en lang periode i utlandet, så nå er nok den største motivasjonen han å prestere så bra at han får spille for Norge Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10145855 Liker at diskusjonen om reduksjon av lag i Tippeligaen er oppe, igjen. Håper vi iløpet av noen år får ned antallet til 12 lag. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Noen som vet hvor man kan lese gamle versjoner av VG-lupen (eller Aftenposten sine tips)? Har klart å finne VG-lupen i VGTV-format fra 2006, 2008 og 2009, men skulle gjerne hatt fra 2010 og også 2011, helst selve papirsaken der de har terninkast. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Mohamed Elyounoussi er visst klar for Molde. Sterk signering, har troa på Skullerud! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Faen. En jeg gjerne ville hatt til Trondheim. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Tabell for de siste 100 tippeligarundenen. Endret 18. mars 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Den tabellen er iallefall nok et bevis på at forsvaret vårt slepper inn som en sil. Håper virkelig at Demidov kan greie å ordne opp i dette problem, at han gir forsvaret enda mer trygghet og stabilitet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hvorfor er det siste 100? Betyr ikke det at tabellen er for de tre siste sesongene pluss de 10 siste kampene fra 2009 sesongen? Ellers ganske tydelig at det har vært tre lag som skiller seg ut de siste tre årene. Litt overrasket over at Vålerenga faktisk er på 5. Har hatt følelsen at det har gått mye dårligere de siste årene, men 2010 trekker sikkert veldig opp. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg synes det er helt spinnvilt at Haugesund tok tredjeplassen i fjor og ligger på fjerdeplass på denne tabellen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Merker at jeg begynner å glede meg til Tippeligaen starter igjen! Er ikke helt samme underholdningsnivået som i PL, men Tippeligaen er noe spesielt! Forøvrig fin den tabellen. Morsomt å se Haugesund så høyt oppe.Haugesund er faktisk laget jeg sympatiserer mest med i TL, om jeg ser bort fra RBK, selvfølgelig! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor er det siste 100? Betyr ikke det at tabellen er for de tre siste sesongene pluss de 10 siste kampene fra 2009 sesongen? Gudene vet hvorfor personen valgte antall kamper og ikke sesonger som utgangspunkt. Jeg fant den på twitter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tilfeldigvis Marius du fant den fra? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tydelig at de fleste klubbene ikke har lært stort av finanskrisen: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7238695.ece Det blir vel gjerne slik når lederne rundt omkring i stor grad består av tidligere fotballfolk. Tipper det ikke er mange år til den første storklubben går på en konkurssmell, med mindre interessen plutselig snur og klubbenes inntekter øker drastisk igjen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Godt å vite at Brann akkurat er ferdig med denne krise og forhåpentlvis ikkje havner opp i samme probleme igjen. Tror og håper at dette vil gagne Brann i årene fremover, men våres største konkurenter må kutte ned på utgiftene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 RBK går vel for null allerede i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå