Solaar Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Voldsomt til tone her da, trodde jula var over jeg? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg er spent på hvem Molde henter inn som trener nå. Den vanvittige pengesummen som ble spyttet inn i dag tyder i hvert fall på at ambisjonene fortsatt er skyhøye. Kan ikke akkurat se for meg at de ansetter Rune Skarsfjord eller Tom Nordlie. Det må nesten bli en utlending. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/-han-gikk-til-en-elendig-klubb-og-fikk-dem-til-aa-vinne-tittelen-783322.html Tydelig at man følger tippeligaen også i Wales. Han gutten viste i alle fall at Molde var en forferdelig klubb. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Bob Bradley klar for Stabæk. Imponerende at de har fått han! http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Bradley Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Bob Bradley klar for Stabæk. Imponerende at de har fått han! http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Bradley Synd egentlig at Bradley erfarer saa mye diskriminasjon at han maate bli trener til lille Stabaek og ikke en stoerre europeisk klubbe. Kanskje Brad Friedel klarer aa faa en bedre jobb. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Må også si meg ganske imponert over at de har fått tak i Bob Bradley. Blir spennende å se hva han kan få til i Stabæk. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Må også si meg ganske imponert over at de har fått tak i Bob Bradley. Blir spennende å se hva han kan få til i Stabæk. Har du fulgt med det han gjorde i Egypt? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har du fulgt med det han gjorde i Egypt? Er det pga. han at det er opprør? 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Er det pga. han at det er opprør? Haha, ikke umulig. Men noe ikke alle vet er at Ultrasen i Kairo spilte en svært viktig rolle i revolusjonen. Endret 6. januar 2014 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er det pga. han at det er opprør? Hva ville du ha gjort I Egypt hvis du var en utenlandsk trener når det ble opprør og landet ble splitter og farlig? Dette gjorde Bradley- http://sportsillustrated.cnn.com/2012/writers/grant_wahl/02/09/bradley.egypt/?mobile=no Jeg tipper han lærer norsk og kulturen ganske fort Han gjør ingenting halvveis. Han ønsker å endre negative meninger og stigma om fotball i USA. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Stabæk har gjort en helt enorm jobb med å få han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Skulle noen henge etter, så er altså Tor Ole Skullerud offisielt ansatt som ny Molde-Trener. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Spennende ansettelse, men vanskelig å score etter Solskjær. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg synes det virker som en overraskende lite ambisiøs ansettelse. Men det er kanskje ikke noen bedre det er mulig å få tak i for en TL-klubb for tiden? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Mulig, men litt gutsy mtp at man satser ungt igjen, liker det men hadde selvsagt helst sett noen med mer lokal tilknytning. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg synes det er en spennende ansettelse. Gleder meg til å se hva han kan få ut av laget, og hvordan han vil være som TL-trener. Én plan er vel kanskje på sikt å få (lært opp) D.B.Hestad til å bli trener, er det ikke Solaar? Isåfall blir det jo så lokalt og familiært man kan få det. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Spørs om det ikke er nok Hestader fra før Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Når jeg tenker på det er nok Hoseth den som har best forutsetninger for å bli trener en vakker dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå