PatSharpX Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Fotballens ledere: Hallén har skadet fotballens markedsverdi og omdømme Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg tror Hallen snart er klar for et styresete i FIFA. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Med all korrupsjonen der er det en glimrende plass for han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Jarstein til Hertha. Spennende valg. 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Forventet at han skulle ende opp i en mye mindre klubb, så må si jeg overrasket. Noen som vet hvordan keepersituasjonen er i klubben fra før av? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Han er sjanseløs med mindre Thomas Kraft blir solgt/skadet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10148928 Mafia! Erik Loe (56) er blitt spilt inn som ny president til valgkomiteen i Norges Fotballforbund. Men de har aldri kontaktet Loe. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ser ut som Solskjær forlater Molde. I alle fall ser det mer og mer sannsynlig ut. Personlig mener jeg at Cardiff er feil klubb for Solskjær, men synes det blir uhyre spennende hvis han tar jobben. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tviler på at han drar til Cardiff. Håper heller han får jobben i West Brom. Passer han mye bedre enn den feite Thai-homsen som leker fotballklubb i Cardiff. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er enig med deg der, men det er visst en spanjol som er favoritt til jobben i WBA for øyeblikket. Jeg vil karakterisere Cardiff som den værste klubben å trene i Premier League for øyeblikket, og det er kun pga Tan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Skjer ikke at Solskjær drar til Cardiff. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg blir overrasket hvis Solskjær drar nå, har hele tiden tenkt at ingen av de ledige PL-klubbene var rett for ham og at det hele har vært et spill for å forhandle frem en bedre avtale med Molde. Solbakken har vel lært noe i løpet av alle årene med O.G. Eneste jeg fryktet (både som Spurs-, Molde- og Solskjær-fan) var at han kunne ende i Spurs. Det toget har heldigvis gått nå og da er det beste alternativet helt klart å fortsette i Molde, med mindre det er noen spennende tilbud fra andre store ligaer på gang men der har jeg ikke helt oversikt over hva som er ledig. Endret 29. desember 2013 av Solaar Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Skjer ikke at Solskjær drar til Cardiff. Han dro iallefall til London. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tror de fleste må spise hatter, sokker og svelge kameler og alt det der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Solskjær har vært flink til å luke ut jobbforslag fra England så langt. Hvorfor skulle han bare hoppe på Cardiff om han ikke mener det er riktig klubb for han? Mulig han og Tan har blitt enige om endel saker på bakrommet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Mulig. Men jeg mener det ikke er spesielt lurt. Personlig synes jeg ikke han har vært en god klubbeier siden han tok over, men vi får se... Ser for meg at Solskjær fort kan få sparken ved sesongslutt om han takker ja til jobben. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10149093 Litt småkvalmt... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er for å dempe skuffelsen av å miste OGS det der, så de har (selvfølgelig) visst mer enn de har sagt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Når Solskjær snakket med Villa truet de med å stoppe pengestrømmen til Molde. Nå gir de dem 125 millioner når han drar! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) De hadde en bedre hånd da enn de har nå, fikk nok ganske tydelige signaler tidlig om at han ville dra. Endret 2. januar 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå