Emils. Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Herregud så tragiske NFF. Snakk om å gjøre alt i sin makt for å ødelegge norsk fotball. De har virkelig klart det også. Bare for noen år siden var det interesse over stokk og stein for norsk fotball. Nå er det virkelig snart et dødt produkt. Ikke rart VG satser så mye på sjakk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Mistet i snitt 3700 på tribunen siden 2007... Litt morsomt å lese Posse "oversatt" til nynorsk Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Godset blir ilagt poengstraff for at tilskuerne stormet banen og RBK får poengstraff fordi Bille slo til kameraet slik at det ødela opplevelsen for alle de ordentlige supporterne som satt hjemme, noe som gjør at Haugesund vinner ligaen! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Y N G V E H A L L E N 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 A D O L F H I T L E R 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Ikke nok med det... K J E T I L S I E M 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 M A O T S E T U N G 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 5 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Godset blir ilagt poengstraff for at tilskuerne stormet banen og RBK får poengstraff fordi Bille slo til kameraet slik at det ødela opplevelsen for alle de ordentlige supporterne som satt hjemme, noe som gjør at Haugesund vinner ligaen! Tror Haugesund-spillerne brukte en type skolisser som ikke var godkjent av NFF i en kamp i august. De rykker automatisk ned til 6-divisjonen, så gullet går nok til Aalesund. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tror Haugesund-spillerne brukte en type skolisser som ikke var godkjent av NFF i en kamp i august. De rykker automatisk ned til 6-divisjonen, så gullet går nok til Aalesund. Nope, Aalesund blir nedbrent nok en gang som straff for å ha Norges styggeste drakter, så gullet går overraskende nok til Viking! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Viking spiller så dårlig fotball at de faktisk ikke bare vinner gullet, men de blir også utnevnt til Det Norske Landslag. 4 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 …og siden Aker Stadion er den nye landslagsarenaen blir Vikingspillerne skviset ut og Molde vinner the double. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Men så kommer det bombefly til Molde og de mister sine pokaler. Endret 12. november 2013 av DJ_Dark 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Men iflg den ekte sangen så skal jo gullet hem, så da vinner Brann mao? 3 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 NFF slutter aldri å overraske.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 This thread is going places. 3 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det desidert største problemet med norsk fotball for tiden er mangel på engasjement. Når vi endelig får se et glimt av det skal det straffes. Jeg skulle likt å høre hva NFF's visjoner for Tippeligaen egentlig er, og hvordan denne praksisen skal lede oss dit. Det verste er at dette ikke er noe man burde bli overrasket over dersom man har fulgt med i noen år. Det finnes knapt noe idrettsforbund som er mer distansert fra kulturen i sin egen idrett enn NFF. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det finnes knapt noe idrettsforbund som er mer distansert fra kulturen i sin egen idrett enn NFF. Godt sagt! Jeg lurer på om de skjønner at de til slutt ender med å ødelegge for seg selv? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Gleder meg masse til neste sesong allerede, men først: tidenes cupfinale, det blir stort!Skal du dit?Jeg lurer på om de skjønner at de til slutt ender med å ødelegge for seg selv?Neh, kan jeg ikke tenke meg.. Det må isåfall bli etterpåklokskap. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Skal du dit? Nei I år ble jeg dessverre forhindret, kjipt siden jeg har vært på alle de andre cupfinalene Molde har spilt i min levetid. ...og ikke minst mtp motstanderen. Endret 13. november 2013 av Solaar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 - Fotballsesongen går mot slutten og det første året av den nye fotballavtalen er over. Så langt ser jeg bare fotballtapere, skriver Knut Kristian Hauger. Fotballtapere Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det er så sant det der, samtidig er det vel ikke noe ingen av oss har sagt her før. Jeg liker vanligvis ikke å rakke ned på de som allerede ligger med brukket rygg men Hallén & co har virkelig gjort en god jobb med å rive ned det som tidligere var bygd opp. Som sammenligning, er det noen som husker hvordan det var da tv2 i sin tid overtok rettighetene? Var det samme umiddelbare nedgang i interessen eller var det ikke store forskjellen? Husker ikke helt selv da jeg bodde i utlandet på den tiden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg mener å huske at interessen gikk opp. Var lettere å få med seg fotball. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) TV2 hadde rettighetene fra 2006 sesongen mener jeg. År Total Snitt per kamp Snitt per runde Kilde I 2009 ble tippeligaen utvidet til 16 lag. Endret 13. november 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå