Brann89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Synd det er K**** som skal være det store bidragsyteren for SIF gull, gjir det hele en bismak Endret 2. november 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tromsø har Strømsgodset hjemme, deretter Brann borte. Sarpsborg 08 har Molde hjemme og deretter Viking borte. Det er bortimot ingen sjanse for at disse lagene tar 6 poeng hver på disse to kampene. Det samme som eg skreiv, berre litt fleire detaljar. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det samme som eg skreiv, berre litt fleire detaljar. Du kom med spørsmål; jeg kom med fakta. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Synd det er K**** som skal være det store bidragsyteren for SIL gull, gjir det hele en bismak Såvidt jeg vet er det Strømsgodset som topper tabellen, ikke Sogndal ;-) Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Såvidt jeg vet er det Strømsgodset som topper tabellen, ikke Sogndal ;-) Såg den nå, fikk fikset det Men måtte tenke meg litt om der 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 RBK med dommerhjelp på tampen av sesongen, sjokk? 4 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 RBK med dommerhjelp på tampen av sesongen, sjokk? Og det hadde liksom ikke Godset for to runder siden i Ålesund? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jaja, "det jevner seg ut over en hel sesong" Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 RBK med dommerhjelp på tampen av sesongen, sjokk? At noen så klart mener det er typisk at RBK får dommerhjelp, SJOKK!! Jaja, "det jevner seg ut over en hel sesong" Det er bare slik at det ikke er alle som skjønner det... ihvertfall stort sett. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Herregud, for en dramatikk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Viking er som vanlig fullstendig ubrukelige på slutten av sesongen og går fra bronsemuligheter til den sedvanlige Ingenplass på tabellen. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Da lukter det Rbk gull alikevel. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Da lukter det Rbk gull alikevel. Det skal svært mye til, spør du meg. FKH har ingenting å spille for i siste kampen, og har gjort sin beste sesong noensinne. Strømsgodset har mulighet til å avgjøre på egenhånd på Marienlyst, hvor så godt som alle lag sliter. Blir bra med liv i Drammen natt til mandag! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Aldri i verden, Godset vinner lett hjemme. Men herregud så spennende det ble mot slutten av sesongen! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Joda, men når du tenker litt utenom papiret, og drar inn tidligere erfaringer så lukter det helt klart rbk gull igjen for min del. Men hvilken spennende avslutning vi får, både i topp og bunn!! Endret 3. november 2013 av Everket Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Herregud, det blir en thriller uten like i bunnstriden! At Tromsø går fraå have kvalikk som "worst case scenario" til å plutselig MÅTTE vinne på bortebane i siste kamp. Dette er det samme Tromsølaget som står med 0-4-10 på bortebane, og til orientering; de fire uavgjortkampene kom på de fire første bortekampene så de står med 10 strake tap. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Awesome, ikke noe annet å si. Gleder meg til europa neste år. Selv om det sikkert blir ett råtent lag Moldova ^^ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Da lukter det Rbk gull alikevel. Eh, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå