MartinF Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Heldigvis blir cupfinalen en helt annen type kamp. Kamper på Aker Stadion er alltid tøffe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Scorer man ikke mål, vinner man ikke kamper. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Men dere brukte jo alltid å vinne i Molde før? Ihvertfall tapte dere veldig sjelden. Blir uansett ekstremt spennende med cupfinalen nå. Molde kan fort ende opp med en bedre sesong enn Rbk, hvem hadde trodd det før sommeren? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Før ja. De siste to årene har vi på en glimrende (not) måte rotet bort seriegull i Molde. RBK har vært traust og kjedelig i år. Ingen spesiell x-faktor på banen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tommy Høiland v Nicki Bille Nielsen Twitteroff, lets go! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hehehe, ja det kan bli morsomt. Noen som har en god forklaring på hvorfor RBK-fansen ankom stadion iført svarte hetter foran ansiktet? Var de redde for at noen kom til å gjøre narr av bartene deres? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Etter å ha sett nesten hver eneste RBK-kamp i år kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor Mikkelsen har klippekort på det laget. Rent ferdighetsmessig har han et par ganske gode egenskaper, men i sum ikke på et spesielt høyt TL-nivå. I tillegg virker han å være helt ute å kjøre mentalt. Selv etter en hel sesong er han ikke i nærheten av å være samkjørt med resten av RBK-laget. Er det Per Joar Hansen som legger for mye stolthet i en spiller han har hatt stor tro på? Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Etter å ha sett nesten hver eneste RBK-kamp i år kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor Mikkelsen har klippekort på det laget. Rent ferdighetsmessig har han et par ganske gode egenskaper, men i sum ikke på et spesielt høyt TL-nivå. I tillegg virker han å være helt ute å kjøre mentalt. Selv etter en hel sesong er han ikke i nærheten av å være samkjørt med resten av RBK-laget. Er det Per Joar Hansen som legger for mye stolthet i en spiller han har hatt stor tro på? Må forsvare kjøpene sine. Det er ingen som er samkjørte i laget. Det er en gjeng ballbehandlere som spiller i et system som baserer seg mer på hva man gjør, og hvor man løper, uten ball. Endret 27. oktober 2013 av Kalkunkrøll Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ja da er vel pokalen i boks for Drammens gutta? Kanskje dumt jeg har tippa på Godset imårra da, når de uansett har vunnet ligaen. Men får håpe de går for seier uansett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kanskje dumt jeg har tippa på Godset imårra da, når de uansett har vunnet ligaen. ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Etter å ha sett nesten hver eneste RBK-kamp i år kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor Mikkelsen har klippekort på det laget. Rent ferdighetsmessig har han et par ganske gode egenskaper, men i sum ikke på et spesielt høyt TL-nivå. I tillegg virker han å være helt ute å kjøre mentalt. Selv etter en hel sesong er han ikke i nærheten av å være samkjørt med resten av RBK-laget. Er det Per Joar Hansen som legger for mye stolthet i en spiller han har hatt stor tro på? Er RBK-supportere som forsvarer Mikkelsen fortsatt også. At man ikke lot Dockal få sjansen mer selv om han er en annen type kantspiller er for meg latterlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er RBK-supportere som forsvarer Mikkelsen fortsatt også. At man ikke lot Dockal få sjansen mer selv om han er en annen type kantspiller er for meg latterlig. Det er jo jævlig enkelt og si i etterkant... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Det er jo jævlig enkelt og si i etterkant... For Mikkelsen viste ikke tendenser til at han ikke var "helt der"? Folk stilte ikke spørsmålstegn til hvorfor fjorårets beste spiller ble benket? Klart dette vil virke som "etterpåklokskap", men har vitterlig Mikkelsen forsvart plassen nå som vi er i posisjon til å kunne gi en konklusjon? Har han virkelig hatt skarp nok konkurranse om plassen? Edit: Er litt morsomt at det er opptil flere diskusjon rundt Mikkelsen i RBK-tråden, men når man uttaler seg ved sesongslutt så er det "etterpåklokskap". Endret 27. oktober 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Sånn for å gi deg et svar på det jeg tror du snakker om; Mikkelsen ble kjøpt før sesongen fordi Borek hadde plystret litt rundt at han kunne tenke seg en overgang. Han passet heller ikke inn i den måten styret hadde bestemt at vi skulle spille på (helt høl i huet for min del), og derfor gikk Perry for Mikkelsen. Mikkelsen har ikke vært katastrofe, og han har gjort mye bra. Men hver gang han spiller dårlig eller ikke få med seg de andre på han prøver på, så blir han omtalt som et bomkjøp. Mikkelsen spilte EM for Danmark i 2012, så det er ikke snakk om en random danske. Skulle gjerne sett Borek spille, men når han ville bort, så mener jeg det var riktig å satse på Mikkelsen, selv om det ikke har gitt akkurat de resultatene vi ønsker... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Borek sutra mye i våres og om han scoret feiret han ikke. Skal jeg være helt ærlig var ikke Borek noe særlig mye bedre enn Mikkelsen i de kampene han spilte i våres. Han funker rett og slett ikke i 4-3-3. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Aldri vært så glad for en LSK-seier som det jeg er nå! 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Mikkelsen har ikke vært særlig god. Men forventet ikke at vi skulle treffe på to av tre dansker. Bille og Jensen kan bli viktig neste år. Mikkelsen kan sendes hjem med danskebåten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Evt kan han skaffe seg noe som heter selvtillit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Kovacs! Deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå