Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett nesten hver eneste RBK-kamp i år kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor Mikkelsen har klippekort på det laget. Rent ferdighetsmessig har han et par ganske gode egenskaper, men i sum ikke på et spesielt høyt TL-nivå. I tillegg virker han å være helt ute å kjøre mentalt. Selv etter en hel sesong er han ikke i nærheten av å være samkjørt med resten av RBK-laget.

Er det Per Joar Hansen som legger for mye stolthet i en spiller han har hatt stor tro på?

Lenke til kommentar

Etter å ha sett nesten hver eneste RBK-kamp i år kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor Mikkelsen har klippekort på det laget. Rent ferdighetsmessig har han et par ganske gode egenskaper, men i sum ikke på et spesielt høyt TL-nivå. I tillegg virker han å være helt ute å kjøre mentalt. Selv etter en hel sesong er han ikke i nærheten av å være samkjørt med resten av RBK-laget.

Er det Per Joar Hansen som legger for mye stolthet i en spiller han har hatt stor tro på?

Må forsvare kjøpene sine.

Det er ingen som er samkjørte i laget. Det er en gjeng ballbehandlere som spiller i et system som baserer seg mer på hva man gjør, og hvor man løper, uten ball.

Endret av Kalkunkrøll
Lenke til kommentar

Er RBK-supportere som forsvarer Mikkelsen fortsatt også.

At man ikke lot Dockal få sjansen mer selv om han er en annen type kantspiller er for meg latterlig.

Lenke til kommentar

Det er jo jævlig enkelt og si i etterkant...

For Mikkelsen viste ikke tendenser til at han ikke var "helt der"?

Folk stilte ikke spørsmålstegn til hvorfor fjorårets beste spiller ble benket?

Klart dette vil virke som "etterpåklokskap", men har vitterlig Mikkelsen forsvart plassen nå som vi er i posisjon til å kunne gi en konklusjon?

Har han virkelig hatt skarp nok konkurranse om plassen?

Edit:

Er litt morsomt at det er opptil flere diskusjon rundt Mikkelsen i RBK-tråden, men når man uttaler seg ved sesongslutt så er det "etterpåklokskap".

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Sånn for å gi deg et svar på det jeg tror du snakker om; Mikkelsen ble kjøpt før sesongen fordi Borek hadde plystret litt rundt at han kunne tenke seg en overgang. Han passet heller ikke inn i den måten styret hadde bestemt at vi skulle spille på (helt høl i huet for min del), og derfor gikk Perry for Mikkelsen.

Mikkelsen har ikke vært katastrofe, og han har gjort mye bra. Men hver gang han spiller dårlig eller ikke få med seg de andre på han prøver på, så blir han omtalt som et bomkjøp. Mikkelsen spilte EM for Danmark i 2012, så det er ikke snakk om en random danske.

Skulle gjerne sett Borek spille, men når han ville bort, så mener jeg det var riktig å satse på Mikkelsen, selv om det ikke har gitt akkurat de resultatene vi ønsker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...