Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror gullet glipper for Rosenborg uansett om de tar 9 poeng, jeg. De må rett og slett bare kjøre på og vinne hver eneste kamp med mange mål om de skal ha noen som helst sjanse (tror jeg).

Og selv da har jeg mine tvil om at bartene får seriegull i år. Krysser fingrene for at de må nøye seg med cupsølv og seriesølv i år.

Lenke til kommentar

Jeg tror gullet glipper for Rosenborg uansett om de tar 9 poeng, jeg. De må rett og slett bare kjøre på og vinne hver eneste kamp med mange mål om de skal ha noen som helst sjanse (tror jeg).

Sidan dei har 13 plussmål færre enn Strømsgodset treng dei altså minst 16-17 plussmål på dei tre siste kampane. Er nok lite truleg, for å seia det mildt.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

Dersom SIF tar full pott på de siste tre kampene har de seks seire på rad. Det skjer så godt som aldri i TL. Rekorden i år for hvilket som helst lag er fire på rad. Veldig usannsynlig at de tar 9 poeng på de tre siste etter min mening.

Hadde du sagt dette for tre kampar sidan hadde det vore ein ting. Men no er det "berre" snakk om å vinna dei tre neste kampane, og det har mange lag greid.

Lenke til kommentar

Da gratulerer vi landets Godset-fans med seriegullet 2013. Måtte det bli siste gang dere få løfte pokalen.

Forøvrig litt kleint at Molde feirer som at de har vunnet ligaen, men greit nok. De vant fortjent. Rosenborg hadde 15-20 gode minutter i hver omgang, men Molde bodde omtrent på vår banehalvdel. Det blir det ikke mål av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...