Everket Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Regner også med Rbk vinner, etter endel artige og kontroversielle episoder. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 RBK vinner med 2-sifret antall mål mens Godset taper med like mye... vips så er Godset 3 poeng bak RBK med dårligere målforskjell Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Dette skjer mens Nils Arne Eggen kommer svevende inn på torget på en sky av trønder-rock mens Tellefsen spiller så bra at Olav sjøl våkner og erklærer Nidaros for verdens hovedstad, mens Drammen forsvinner ut i fjorden. 5 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Anser det som sannsynlig at Molde tar minst et poeng. Håper selvsagt de tar alle tre Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Håper og tror at Molde tar alle poengene Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Uansett utfall tror jeg denne kampen avgjør om RBK vinner ligaen eller ikke. Kva betyr det? At om Rosenborg vinn i dag, så er Strømsgodset sjanselause i kampen om seriegullet? Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nei stråmann Knut. Då lyt du forklara nærare. Du skreiv "uansett utfall". Så då kan du fylla inn: Om Molde vinn: Kva skjer? Om det vert uavgjort: Kva skjer? Om Rosenborg vinn: Kva skjer? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror at RBK tar gullet dersom de vinner idag. Taper de poeng tror jeg Godset tar det. S Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror gullet glipper for Rosenborg uansett om de tar 9 poeng, jeg. De må rett og slett bare kjøre på og vinne hver eneste kamp med mange mål om de skal ha noen som helst sjanse (tror jeg). Og selv da har jeg mine tvil om at bartene får seriegull i år. Krysser fingrene for at de må nøye seg med cupsølv og seriesølv i år. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg tror gullet glipper for Rosenborg uansett om de tar 9 poeng, jeg. De må rett og slett bare kjøre på og vinne hver eneste kamp med mange mål om de skal ha noen som helst sjanse (tror jeg). Sidan dei har 13 plussmål færre enn Strømsgodset treng dei altså minst 16-17 plussmål på dei tre siste kampane. Er nok lite truleg, for å seia det mildt. Endret 26. oktober 2013 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dersom SIF tar full pott på de siste tre kampene har de seks seire på rad. Det skjer så godt som aldri i TL. Rekorden i år for hvilket som helst lag er fire på rad. Veldig usannsynlig at de tar 9 poeng på de tre siste etter min mening. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dersom SIF tar full pott på de siste tre kampene har de seks seire på rad. Det skjer så godt som aldri i TL. Rekorden i år for hvilket som helst lag er fire på rad. Veldig usannsynlig at de tar 9 poeng på de tre siste etter min mening. Hadde du sagt dette for tre kampar sidan hadde det vore ein ting. Men no er det "berre" snakk om å vinna dei tre neste kampane, og det har mange lag greid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja, men man har jo VM i nerver i slike kamper og. Det kan fort slå negativt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei Tråijnjæm Versågod Drammen! 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette liker eg, håper Strømsgodset vinner i morgen 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Da gratulerer vi landets Godset-fans med seriegullet 2013. Måtte det bli siste gang dere få løfte pokalen. Forøvrig litt kleint at Molde feirer som at de har vunnet ligaen, men greit nok. De vant fortjent. Rosenborg hadde 15-20 gode minutter i hver omgang, men Molde bodde omtrent på vår banehalvdel. Det blir det ikke mål av. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Molde ødela gulldrømmen til de argeste rivalene deres og rykket opp på fjerdeplass. Mer eller god nok grunn til å feire. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Grei grunn å feire litt i kveld ja men vi tar ikke av hehe. Det er ikke denne kampen som teller. Kanskje blir det the double (i sølv) på bartene læll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå