Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer til å ende med en snurt kaptein som ikke gidder dette her etter et tap, som fører til overskrifter og debatter om fair play, og en mulighet for media til å skrive mer usaklig opplegg, Det er en grunn til at de vurderer å droppe håndhilsing fullstendig i England.

 

Når spillerne ikke får lov til å gå rett i garderoben om de taper stygt på bortebane, så synes jeg det ikke bare er harry, men et noe påtvunget og smakløst tiltak fra NFF for å få norsk fotball til å fremstå som mer rettferdig enn det er. Fotball kan være krigersk og urettferdig. Deal with it.

Lenke til kommentar

Men hvilken skade påfører dette norsk fotball?

Jeg synes det er helt greit å jobbe for fair play, det er ikke slik at fair play og intens fotball er motparter.

Greit at dere mener regelen er tåpelig, men den jeg ser vitterlig ikke hvordan dette skal være en hemsko for underholdende fotball, det er tross alt det som skjer på banen mens kampen pågår som er viktigst for underholdningsverdien.

 

Og bare fordi fotball er urettferdig og en "kriger sport", så betyr ikke det at man bare skal gi opp å innføre etiske regler, blir som å si at Nobels fredspris er bortkastet fordi verden er et urettferdig sted.

Streber man ikke etter forbedring vil man aldri heller finne det.

 

Lenke til kommentar

Tam kamp. Den fineste scoringen stod Godset for, men den mest imponerende var Gatt's.

 

Jeg gleder meg til å se Ulf - Viking på mandag!

 

Kan virkelig stilles spørsmål rundt Angan sitt nivå, på tross av et mål har han til gode å imponere.

Han er absolutt ikke imponerende.

Lenke til kommentar

Det kommer til å ende med en snurt kaptein som ikke gidder dette her etter et tap, som fører til overskrifter og debatter om fair play, og en mulighet for media til å skrive mer usaklig opplegg, Det er en grunn til at de vurderer å droppe håndhilsing fullstendig i England.

 

Når spillerne ikke får lov til å gå rett i garderoben om de taper stygt på bortebane, så synes jeg det ikke bare er harry, men et noe påtvunget og smakløst tiltak fra NFF for å få norsk fotball til å fremstå som mer rettferdig enn det er. Fotball kan være krigersk og urettferdig. Deal with it.

 

Jeg ser ikke problemet. For meg er innlegget ditt ikke annet enn barnslig sutring over at "dette kommer ikke til å funke uansett." Kommer du med noen argumenter for hvorfor dette er så forferdelig skadelig, så blir det et poeng å diskutere det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hovedargumentet var at håndhilsing allerede finnes i fotball. Før kampene er det jo naturlig for spillerne å håndhilse, akkurat som trenerne etter kampen. Når en autoritet kommer inn og sier at spillere skal hilse på hverandre etter kampen virker det falskt. Da kunne de heller ha funnet på noe annet smart.

 

Om dette skal gjøres etter hver kamp kan jeg garantere at vi får noen avisoppslag av den negative varianten utover sesongen, som vil motarbeide dette tiltaket fullstendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...