Armageddon Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det har blitt innført håndhilsing etter kampslutt mellom kapteinene. Dette for å få fred i verden tydeligvis. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Oi oi oi, for et grusomt tiltak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hahaha. Det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er vel kun for å renske lufta, helt greit, men nødvendig? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvorfor ikke? Det er et stunt som ikke har mye å si fra eller til, dessuten kan det føre med seg litt godt. Har det vært en opphetet kamp kan dette senke temperaturen før evt. intervju. Skulle prøvd dette i Italia 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er selvsagt ikke noe galt med slike tiltak. Dersom enkelte folk synes det er "harry" så får det være deres problem. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er selvsagt ikke noe galt med slike tiltak. Dersom enkelte folk synes det er "harry" så får det være deres problem. Enig der, synes bare ikke Norge er er verstingland, så jeg ser ikke helt hvor dette kommer fra. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det kommer til å ende med en snurt kaptein som ikke gidder dette her etter et tap, som fører til overskrifter og debatter om fair play, og en mulighet for media til å skrive mer usaklig opplegg, Det er en grunn til at de vurderer å droppe håndhilsing fullstendig i England. Når spillerne ikke får lov til å gå rett i garderoben om de taper stygt på bortebane, så synes jeg det ikke bare er harry, men et noe påtvunget og smakløst tiltak fra NFF for å få norsk fotball til å fremstå som mer rettferdig enn det er. Fotball kan være krigersk og urettferdig. Deal with it. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Enig med arma her. Den som er med på leken må tåle streken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Men hvilken skade påfører dette norsk fotball? Jeg synes det er helt greit å jobbe for fair play, det er ikke slik at fair play og intens fotball er motparter. Greit at dere mener regelen er tåpelig, men den jeg ser vitterlig ikke hvordan dette skal være en hemsko for underholdende fotball, det er tross alt det som skjer på banen mens kampen pågår som er viktigst for underholdningsverdien. Og bare fordi fotball er urettferdig og en "kriger sport", så betyr ikke det at man bare skal gi opp å innføre etiske regler, blir som å si at Nobels fredspris er bortkastet fordi verden er et urettferdig sted. Streber man ikke etter forbedring vil man aldri heller finne det. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Tam kamp. Den fineste scoringen stod Godset for, men den mest imponerende var Gatt's. Jeg gleder meg til å se Ulf - Viking på mandag! Kan virkelig stilles spørsmål rundt Angan sitt nivå, på tross av et mål har han til gode å imponere. Han er absolutt ikke imponerende. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det kommer til å ende med en snurt kaptein som ikke gidder dette her etter et tap, som fører til overskrifter og debatter om fair play, og en mulighet for media til å skrive mer usaklig opplegg, Det er en grunn til at de vurderer å droppe håndhilsing fullstendig i England. Når spillerne ikke får lov til å gå rett i garderoben om de taper stygt på bortebane, så synes jeg det ikke bare er harry, men et noe påtvunget og smakløst tiltak fra NFF for å få norsk fotball til å fremstå som mer rettferdig enn det er. Fotball kan være krigersk og urettferdig. Deal with it. Jeg ser ikke problemet. For meg er innlegget ditt ikke annet enn barnslig sutring over at "dette kommer ikke til å funke uansett." Kommer du med noen argumenter for hvorfor dette er så forferdelig skadelig, så blir det et poeng å diskutere det. 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hovedargumentet var at håndhilsing allerede finnes i fotball. Før kampene er det jo naturlig for spillerne å håndhilse, akkurat som trenerne etter kampen. Når en autoritet kommer inn og sier at spillere skal hilse på hverandre etter kampen virker det falskt. Da kunne de heller ha funnet på noe annet smart. Om dette skal gjøres etter hver kamp kan jeg garantere at vi får noen avisoppslag av den negative varianten utover sesongen, som vil motarbeide dette tiltaket fullstendig. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 En overraskende morsom trykksak fra Dagbladet http://www.dagbladet.no/2012/03/25/sport/fotball/tippeligaen/20834449/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Enga tar gull i år. Denne kan siteres om et drøyt halvt år. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Martin ser vel på dem som Norges Barcelona han så. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Spiller vi som 2010-sesongen, så er vi ikke langt unna i hvert fall. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Blir spennende å se. Tippeligaen er så åpen at flere lag kan vinne den. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg kjenner abstinensene kribler i kroppen nå. Bare 20 minutter til jeg letter på ræva og beveger meg mot Ullevaal. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Davy: "Molde har nå 3 poeng på en kamp, i fjor hadde de 2 etter 3 kamper, betyr det at toppen er mer stabil?" De 3 musketerer (Davy, Daniel og Mini) er på ferdet igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå