DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Men Godset har uansett vært bedre enn RBK i år og dette er karma for alle de årene "hele Norges RBK" fikk dommerhjelp så det sang. Det er det er så ufattelig idiotisk å si. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 RBK har uansett prestert langt under par i flere kamper hvor vi har hatt muligheten til å skaffe en luke, rett og slett ikke møtt opp en gang. Vinner Godset har de fortjent det og det er lett å skjønne hvorfor flere i fotball-Norge vil se se Godset på topp og ikke RBK. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Det er det er så ufattelig idiotisk å si. Det å bli møtt av sannhet gjør vondt men det er bare en del av livet kiddo ;-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Når Rosenborg ikke makter å vinne på hjemmebane mot Hønefoss, tromsø og Vif så fortjener de den skjebnen som kommer. ''Heldigvis'' har Rbk tre vanskelige kamper igjen, er i slike kamper laget faktisk presterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Det å bli møtt av sannhet gjør vondt men det er bare en del av livet kiddo ;-) Kan ikke være lett for gutten når han heier på BÅDE Rbk og United. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Det å bli møtt av sannhet gjør vondt men det er bare en del av livet kiddo ;-) Så fordi et lag kanskje var heldige med dommeren for 10-15 år siden, da det uansett var suverene, rettferdiggjør at et lag skal direkte (kanskje) få seriegullet på grunn av dommertabber? Jeg håper du innser hvor tåpelig det du sier er. Hadde vel ikke forventet noe annet av moldepakk uansett. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Jeg liker det. Gi meg mere tårer DJ, det smaker så godt ;-) Ok, nok trolling fra meg nå, men litt må være lov. Endret 20. oktober 2013 av Solaar 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Så fordi et lag kanskje var heldige med dommeren for 10-15 år siden, da det uansett var suverene, rettferdiggjør at et lag skal direkte (kanskje) få seriegullet på grunn av dommertabber? Jeg håper du innser hvor tåpelig det du sier er. Hadde vel ikke forventet noe annet av moldepakk uansett. Påstår du at RBK ikke har hatt dommeren med seg bortsett fra i noen situasjoner rundt 1995? 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Alle har hatt dommeren med seg i kamper, jeg sier ikke noe imot det, men det er flere som prøver å rettferdiggjøre at Godset skal få målet godkjent osv fordi RBK hadde "så mye" dommerhjelp for hundre år siden. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Må du ikke være så hårsår da, er bare litt uskyldig terging. Den samme argumentasjonen har blitt brukt i årevis av RBK-supportere så dette må dere tåle Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ytringsfrihet er noe dritt. http://www.nrk.no/sognogfjordane/fekk-banner-kritikk-1.11308864 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Elsker det NFF-banneret der. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ja, det er litt morsomt at ALLE Godset-supportere synes det er helt fair med hands, siden det gagner dem i gullkampen. Samme folk som gikk bananas da Bille handset i våres. Bille handsa med vilje. I situasjonen i dag var det ikkje viljehands. Dommaren oppsummerer det ganske greit i intervjuet på TV2 no nettopp. Han såg handsen, men vurderte den til å ikkje vera straffbar. Og slik regelverket er meiner eg det faktisk er korrekt. Så får ein krangla på regelverket, men det er ein heilt annan sak. At halvparten av dei som følgjer med på fotball trur "jammen han dro jo fordel av handsen" har noko å seia, fortel det meste om kva kunnskaper dei har. Total mangel på inkompetanse, som Bjørnebye ville ha sagt det. 4 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Men Godset har uansett vært bedre enn RBK i år og dette er karma for alle de årene "hele Norges RBK" fikk dommerhjelp så det sang. Gleder meg til å se siste spikeren bli satt i kista neste helg. Ingenting smaker bedre enn bitre, salte Trøndertårer ;-) Slike uttalelser kommer alltid tilbake for å bite deg i ræva Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 I situasjonen i dag var det ikkje viljehands. Dommaren oppsummerer det ganske greit i intervjuet på TV2 no nettopp. Han såg handsen, men vurderte den til å ikkje vera straffbar. Og slik regelverket er meiner eg det faktisk er korrekt. Så får ein krangla på regelverket, men det er ein heilt annan sak. At halvparten av dei som følgjer med på fotball trur "jammen han dro jo fordel av handsen" har noko å seia, fortel det meste om kva kunnskaper dei har. Total mangel på inkompetanse, som Bjørnebye ville ha sagt det. Problemet er jo at hver dommer dømmer ulikt på de der. Har sett mange bli dømt hands på som var langt mindre forsettelig enn de der, senest i Molde-kampen tidligere i dag. Morro å se hele gjengen hive seg på skadefryd-vogna og forsvare dommeren når resten av sesongen går med på å slenge dritt om dommerne og NFF. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Total mangel på fotballkunnskaper? At han drar fordel av handsen er jo nettopp det som SKAL blåses på. At dommeren vurderer den som ikke straffbar viser hvor inkompetent han er. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Slike uttalelser kommer alltid tilbake for å bite deg i ræva Jeg vet, lærer aldri! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Bille handsa med vilje. I situasjonen i dag var det ikkje viljehands. Dommaren oppsummerer det ganske greit i intervjuet på TV2 no nettopp. Han såg handsen, men vurderte den til å ikkje vera straffbar. Og slik regelverket er meiner eg det faktisk er korrekt. Så får ein krangla på regelverket, men det er ein heilt annan sak. At halvparten av dei som følgjer med på fotball trur "jammen han dro jo fordel av handsen" har noko å seia, fortel det meste om kva kunnskaper dei har. Total mangel på inkompetanse, som Bjørnebye ville ha sagt det. Det er godt å få fasiten på at Frankrike faktisk ikke jukset seg til VM. Da kan man bare legge diskusjonen ned og heller hylle Henry som faktisk scoret målet. Endret 21. oktober 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er godt å få fasiten på at Frankrike faktisk ikke jukset seg til EM. Da kan man bare legge diskusjonen ned og heller hylle Henry som faktisk scoret målet. Det var Gallas som scoret målet. Tidenes lurespørsmål på enhver fotballquiz. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Skrev feil, mente VM selvfølgelig. Mulig han ikke scoret målet der heller, men uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå