Snurreleif Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Dommer slutter etter å ha blitt spyttet på.Makan til ukultur! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg syns det er blitt mer og mer bedriten oppførsel fra ungdommer/unger på banen de siste årene. Bare se på for eksempel Norway Cup, hvert bidige år er det noen som angriper motstanderen, slår og sparker, osv. Gjerne mens fedrene hiver seg med... Gi dem juling, sa'n Gamle Bryn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Steng dem ute. Sånne folk har ingenting i idretten og gjøre. Ingen vil savne dem heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det som er litt trist er at nå "vinner" idiotene på banen. For dommeren taper når han gir seg, han står ikke opp mot noe som helst. Men skjønner han godt. Hadde ALDRI giddet holde på med noe slikt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Det som er litt trist er at nå "vinner" idiotene på banen. For dommeren taper når han gir seg, han står ikke opp mot noe som helst. Men skjønner han godt. Hadde ALDRI giddet holde på med noe slikt. Er enig med første poenget ditt, men samtidig så snakker vi breddefotball, dette er personer som bruker fritid på å sørge for at folk får spilt fotball-kamper. At de da ikke en gang til tider får grunnleggende respekt er etter mitt synspunkt horribelt. Alt for lite fokus på å respektere dommere og andre lag etter min mening. Edit: Og med det mener jeg fra de enkelte klubbene/lagene, det er mer enn nok av "sweet talk", men det er nettopp det dèt er, snakk. Endret 24. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 I slike situasjoner syns jeg dommeren burde ha lov til å spytte tilbake. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Masse greier Ikke misforstå. Mener ikke at han er dust som trekker seg. Er bare så synd at det er eneste måten å markere det på, for det er det kun han selv som taper på. Vanskelig å forklare. Han vinner ingenting med å trekke seg. Og det er skikkelig synd. Kommer vel bare en annen stakkar inn og blir behandlet like crap. Man ser jo hovedproblemet her, når dommeren i tillegg må roe ned lagledere. Men så er jo som regel det bare en gjeng wannabes som aldri ble noe som helst, hverken i fotball eller ellers i livet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ikke misforstå. Mener ikke at han er dust som trekker seg. Er bare så synd at det er eneste måten å markere det på, for det er det kun han selv som taper på. Vanskelig å forklare. Han vinner ingenting med å trekke seg. Og det er skikkelig synd. Kommer vel bare en annen stakkar inn og blir behandlet like crap. Man ser jo hovedproblemet her, når dommeren i tillegg må roe ned lagledere. Men så er jo som regel det bare en gjeng wannabes som aldri ble noe som helst, hverken i fotball eller ellers i livet. Nei nei jeg misforstår ikke, jeg ser poenget ditt og er langt på vei enig, jeg bare utdyper videre. Jeg tror dog dette er et kraftigere signal å sende for dommeren og hans kollegaer enn det å bare "ta i mot dritten", fordi det sender et signal om at nok er nok, vi er mennesker og forlanger å få den respekten som vi fortjener. Det er jo ikke snakk om å bli sett på som übermensch eller noe slik, men å faktisk få lov til å si fra at vi ikke tolererer å bli spyttet på. Om han ikke hadde gjort noe så dramatisk som å trekke seg ville det bare blitt stuet under teppet og glemt, nå er det ihvertfall en sjanse for at noen mennesker gransker seg selv og laget sitt. Jeg skjønner at du ikke mener han er dust eller lignende, men jeg tror dette er et kraftigere virkemiddel for å sende en beskjed, selv om jeg er enig i at han vinner "duellen" ved å fortsette som dommer. Noen ganger er det dog viktigere å sende et budskap enn å vinne den personlige kampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Spyttende-spiller-ber-dommeren-om-unnskyldning-394639_1.snd#.UkKrhYhS5qU Der kom unnskyldningen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Dommeren ble drapstruet etter utvisning Moss Avis skrev i går om hvordan en dommer i en kamp på gutter 16-nivå mellom Ås og Sprint Jeløy ble drapstruet under kampen.Tre av spillerne til Ås skal ha mistet besinnelsen fullstendig, og gått til angrep på andre spillere i tillegg til å true kamplederen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Fra vondt til verre! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Dagens ungdom... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Drømmefinale i cupen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skitklubben i finale. (Hadde jeg sagt uansett hvem det var) DOUBLE! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skitklubben i finale. (Hadde jeg sagt uansett hvem det var) DOUBLE! Ja siden du visste på forhånd at RBK er i finalen så kunne du jo trygt si det uansett hvem som vant idag På forhånd grattis med dobbel sølvmedalje :-) 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg er som Godset-supporter veldig fornøyd med at Rosenborg har kommet helt til cupfinalen. Når de er så nær et trofé "må" de jo kjempe om det, og mitt kjære Godset trenger kun å kjempe på en front. Pluss, som en nøytral tilskuer er jo Rosenborg - Molde en klassiker - og attpåtil i cupfinalen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Cupfinalen er jo ikke før etter serieslutt, så nå er jo fokus kun på ligaen fremover. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Idag er eg SIL supporter for alle penga! 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Jøss, 0-4 allerede. Ola Kamara med ekte hat-trick innen de førse 20 minuttene. Bør være ganske bankers i neste landslagstropp. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Cupfinalen er jo ikke før etter serieslutt, så nå er jo fokus kun på ligaen fremover. Ja, det har du helt rett i. Hadde helt glemt at cupfinalen er absurd sent plassert mtp på temperatur o.l Endret 27. september 2013 av melvin1907 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå