Rampage Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det er for pengekassa. Jeg finner prioriteringene til Vålerenga morsomme. De tjener penger på å spille kamper, vi tjener penger på å selge eiendom vi egentlig hadde tenkt å bruke på lang sikt.. La oss ikke være for høye i hatten. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Da var det bye, bye Godset. Tromsø next? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Og Tromsø slår Differdange på straffer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Norge må sette sin lit til nordlæningene. Hvem hadde satt penger på det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dæven, grattis Tromsø! Måtte til straffer for å slå ut det fjerde beste laget i Luxembourg... Ikke imponerende, men artig at de er videre uansett. Play-off før gruppespill nå? Blir dem seedet eller useedet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Håper de lykkes. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Rubin på Molde. Bestiktas på Tromsø. Tromsø kan gå videre på walkover etter hva jeg forstår. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har mer tro på Molde-avansement enn at Tromsø skal klare å ta Besiktas. Jeg så Besiktas spille for under et år siden. Laget jeg så da var et noe B-preget lag, og jeg tviler på at Tromsø hadde klart å få til noe som helst selv mot det laget. Men for all del; overrask meg Tromsø. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tviler på at noen av de norske klarer det. Begge de to motstanderne er bedre enn de norske. Både Tromsø og Molde må prestere over evne for å komme til gruppespill, og det har jeg mine tvil til. Sålenge Tromsø ikke slipper å spille da, selvfølgelig. Men tviler på at det blir tilfellet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Besiktas etterforskes for kampfiksing. Dømmes de mister de plassen i årets EL. Det vil si at Tromsø KAN gå videre selv om de skulle ryke ut. Dom 30. august. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Bruun-Hanssen mener Bataljonens banner skapte "ubehagelig stemning" på stadion i går. Hvordan er det de styrer klubben der borte egentlig? Er en trener som trenger en personlig mental trener og en innbetaling i klubben det riktige valget for trener? Og hva tenker styret på? De prøvde jo ikke å skjule det engang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har Vålerenga en slags særavtale med TV2 siden de sender deres kamper så mye ? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Rosenborg er som regel hovedkampen, så sikkert derfor de sender Vålerenga. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har funnet meg et par streams fra Godset - RBK, men jeg synes kvaliteten er laber på begge to. Er det noen som vet om et sted som sender HD-streams av fotballkamper? Helst både engelsk og norsk fotball... Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Helt ubegrepelig at RBK klarer å holde følge selv om de til tider blir rundspilt. Det gjør de år etter år og er rett og slett knall sterkt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Godset kjører over RBK like mye som RBK kjørte over Godset på Lerkendal. Heldig med bortepoeng i dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Synes dommeren er vell hjemmedommer i dag. Godset slipper i mange tilfeller altfor lett unna. Mener også Ørlund burde tatt frisparket til Storflor. Så bra som Tjærnås skulle ha det til å være var det ikke, men Ørlund fikk det til å se mega bra ut. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Fullstendig random når det gjelder kort hvertfall. Ørlund kunne ha tatt et skritt til siden før han slengte seg, men jeg tror han så den for seint. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Vilsvik vraker Bundesliga. http://www.nrk.no/sport/fotball/vilsvik-vraker-bundesliga-drommen-1.11176911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå