DJ_Dark Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Snakket med kompis i TV2 under hele diskusjonen her. Han ringte til Strømsgodset etter den siste twittermeldingen kom. Samme beskjed der. Vært en voldsom pågang fra RBK-supportere det siste døgnetAlle med så mye som en Strømsgodset-effekt kommer til å bli bortvist fra Klokkesvingen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det Rosenborg gjorde på sent 90-tall og tidlig 00 tall var helt unikt i norsk fotball, og gjør at Rosenborg med rette er Norges største og mest suksessfulle lag. Det er ingen som bestrider det, og samtidig, så er det riktig som dere sier, at ryktet man bygget opp på den tiden bærer frukter den dag idag, hvor man kan hente inn spillere som er enda en hylle over det de andre kan hente i TL, noe som ofte fører til pluss i salg og kjøp. Ikke bare det, men navnet Rosenborg kommanderer en høyere pris, selv om talentet det er snakk om ikke trenger å være så veldig mye bedre enn det resten av lagene i Norge har. Det at Tettey gikk for 40-50 mill og Moa gikk for 10 sier jo sitt, finanskrise eller ei. Likevel er det lite å være veldig misunnelig på med tanke på hva dere har drevet med siden 2005. Det var et par gode år med Hamrén, men ellers har ikke Rosenborg vært noe særlig bedre enn andre klubber i Norge som f.eks Godset eller Molde. Det at dere fortsatt har det for dere at dere er Norges eneste håp i Europa er jo helt utrolig. Dere har faktisk så mange flaue exits fra Europa de senere årene, at jeg ikke en gang klarer å komme på alle uten å tenke meg om litt. Selv håper jeg også at Godset vinner, av tidligere nevnte grunner. Ikke bare er Rosenborg laget jeg misliker mest i Norge(innrømmer gjerne at det er mye basert på suksess), men Godset har også jobbet fantastisk over tid, noe som har hjelper dem idag og mest sannsynlig i fremtiden også. Rosenborg sparket nettopp gamle-treneren sin, noe som er bevis nok på at de ikke trenger å omstille seg som andre lag i Norge grunnet de ekstra ressursene de har til gode. Alt i alt synes jeg Tippeligaen er litt på vei opp igjen denne sesongen etter et par labre år etter at man utvidet fra 14 til 16 lag. Ingen trenere sparket så langt, flere gode norske talenter får sjansen, og samtidig synes jeg at flere av utenlandsimportene som Barrantes, Riski og lignende holder god kvalitet. Vi får håpe på at resultatene i Europa begynner å komme også, og jeg håper at den tette kampen om 3. plass i år fortsterker viktigheten av spill i Europa. Vi får ikke la Rosenborgs gjentatte glipper i Europa stoppe oss. Helt enig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bai bai, Moille. Bai bai. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Dårlig plan å kuke det til på hjemmebane når dere skal spille borte i Polen, Molde. Bye bye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ble vist ikke Champions League denne gangen heller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jaja, vi (RBK) har bare oss selv å skylde på for at Norge ikke har et lag i CL. Om vi hadde prestert som normalt i fjor hadde Norge sluppet å se Molde drite seg ut i kvalikken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Skyter deg selv litt i foten med den uttalelsen der med tanke på hva vi gjorde mot St. Johnstone. 6 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fullstendig klar over det, men det var direkte latterlig at vi røk der og CL er hakket mer attraktivt. Mye mer å spille for. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 CL er hakket mer attraktivt. Mye mer å spille for. Håper spillerne ikke har den holdningen der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Dockal har nok det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ser ut som det blir et magert år i Europa for norsk fotball. Nå er det opp til Goset og Tromsø. Tipper vi får toppen ett lag i gruppespillet i EL. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nå er det opp til Goset og Tromsø. Tipper vi får toppen ett lag i gruppespillet i EL. Molde er fortsatt med i Europa. De havner i EL-play off etter tapet i dag, samme sted som Strømsgodset og TIL havner om de går videre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Molde er fortsatt med i Europa. De havner i EL-play off etter tapet i dag, samme sted som Strømsgodset og TIL havner om de går videre. Åja, jeg trodde det bare gjaldt lagene som ble slått ut i playoffen i CL-kvalifiseringen jeg. Jaja, enda godt det, da. Jo flere, jo bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Er vell på sin plass å gratulere Vålerenga med deres europaspill også. 1-11 i målforskjell og penger i kassa. Gratulerer, Rekdal. Stolthet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Er vell på sin plass å gratulere Vålerenga med deres europaspill også. 1-11 i målforskjell og penger i kassa. Gratulerer, Rekdal. Stolthet. Hva er poenget? Fordi laget ditt har tryna så må du rakke ned på andre? Få faktaen riktig om du skal prøve å drite oss ut. Blir liksom litt tåpelig med feil. Målforskjell: 36-66 (uten straffesparkmål) Endret 8. august 2013 av PatSharpX 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 var snakk om årets ''europaspill'' altså privatkampene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ah, de treningskampene er jo bare tull. Det er for fjortisene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det er for pengekassa. Jeg finner prioriteringene til Vålerenga morsomme. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det er for pengekassa. Jeg finner prioriteringene til Vålerenga morsomme. Godt noen gjør det, jeg finner de nemlig deprimerende og skammer meg litt. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Åja, jeg trodde det bare gjaldt lagene som ble slått ut i playoffen i CL-kvalifiseringen jeg. De havner rett i EL-gruppespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå