Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Småguttklubb.

Som jeg elsker den utdaterte nedlatende holdningen.

Og hvem var det som påsto at Kjernen var Norges mest lidenskapelige tilhengere?

Den prisen går lett til både Klanen og Brannsupporterene, ikke til puseguttene fra Trondheim :D

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I DnB arena (ishallen til Stavanger Oilers) så er visstnok begge supporterfeltene klint oppe i hverandre. Det har heldigvis ikke endt i noe slagsmål enda, men visstnok en del ubehagelige opplevelser og kasting av søppel.

Har ikke vært der selv enda, men har hørt fra div andre at det bare er ett tidsspørsmål før det smeller.

Tenke seg til å kjøre en mix....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Som jeg elsker den utdaterte nedlatende holdningen.

Den prisen går lett til både Klanen

Du mener gjengen som synger mø mø mø? Ja, fins ikke utdadert nedlatende holdening der.

Giddet ikke å dra på barcakamp engang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Syns du det er rart?

Det er jo tydelig at enga trenger penger. Må jo det når de kjører to(!!) showkamper MIDT i sesongen.

Da synes jeg det er litt pussig at ''verdens beste'' Klanen ikke stiller opp.

Lenke til kommentar

Problemet er jo ikke at det er folk som vil sloss som kommer på bortefeltet, det er vanlige folk. De skjønner kanskje ikke hva de begir seg ut på heller. Jeg advarte hun jeg nevnte over her, men svaret er bare "jeg tar sjansen:)".

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Det er jo tydelig at enga trenger penger. Må jo det når de kjører to(!!) showkamper MIDT i sesongen.

Da synes jeg det er litt pussig at ''verdens beste'' Klanen ikke stiller opp.

Jeg gidder ikke å støtte en slik tullete praksis. De får ta en gjennomgang av hvordan de styrer klubben om de klarer å budsjettere så feil.

Jeg bruker pengene mine på ordentlige fotballkamper, ikke treningskamper.

Ingen som påstår at det er verdens beste klan, det er mange årsiden vi kunne snakke om å være i toppen i Norge.

Problemet er jo ikke at det er folk som vil sloss som kommer på bortefeltet, det er vanlige folk. De skjønner kanskje ikke hva de begir seg ut på heller. Jeg advarte hun jeg nevnte over her, men svaret er bare "jeg tar sjansen:)".

Nei, jeg tror ikke det blir det jeg heller og om man går anonymt kledd og holder kjeft går det nok fint. Men man kan ikke ha det slik at borte billetter blir solgt til hjemmesupportere.

Lenke til kommentar
RBK har fått tildelt Klokkesvingen, og billetter selges på RBK sine hjemmesider (her er det fremdeles noen billetter igjen). Vi gjør oppmerksom på at RBK kun har fått tildelt et felt til denne kampen.

Dette er sakset fra Godset sin hjemmeside. Den er nøytral egentlig, men det er tydelig at folk har tolket det som at siden det er ledige billetter kan alle kjøpe der.

Og de sier jo på Facebook at de skal heie ekstra på Godset siden de er på bortetribunen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg gidder ikke å støtte en slik tullete praksis. De får ta en gjennomgang av hvordan de styrer klubben om de klarer å budsjettere så feil.

Jeg bruker pengene mine på ordentlige fotballkamper, ikke treningskamper.

Ingen som påstår at det er verdens beste klan, det er mange årsiden vi kunne snakke om å være i toppen i Norge.

Billettene var vell til blodpris også slik jeg forso det. Helt håpløst.

Lenke til kommentar

I DnB arena (ishallen til Stavanger Oilers) så er visstnok begge supporterfeltene klint oppe i hverandre. Det har heldigvis ikke endt i noe slagsmål enda, men visstnok en del ubehagelige opplevelser og kasting av søppel.

Har ikke vært der selv enda, men har hørt fra div andre at det bare er ett tidsspørsmål før det smeller.

Tenke seg til å kjøre en mix....

Tja, syns egentlig ikke at det har vært noe i problem. Finalekampene mot Enga kanskje, men selv da gikk det egentlig ganske greit for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...