Maynard James Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er det samma for meg igrunn :-) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er det der Ultras Nidaros (?) holder til? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Øvre Øst er Kjernen-tribunen, så det er vel der Ultras Nidaros står også, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Skjønner, var det jeg regnet med. Samme som på Ullevaal da. Supportere skal jo tradisjonelt sett holde til i en sving. Tror vel egentlig grunnen er at det er de billigste billettene Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Nå er det jo ingen svinger på Lerkendal, kun lang- og kortsider Edit: For spesielt interesserte, "Øvre Øst" er altså øvre del av kortsiden til HØYRE for deg når du står ved trenerbenkene. Endret 23. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Syns forøvrig det er ganske bra utsikt der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Nå er det jo ingen svinger på Lerkendal, kun lang- og kortsider Edit: For spesielt interesserte, "Øvre Øst" er altså øvre del av kortsiden til HØYRE for deg når du står ved trenerbenkene. Kortside/sving da I Italia heter jo de fleste supporterklubbene Curva Nord/Sud også lagnavnet. Man ser greit fra bendit/Gaza på Ullevaal også. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Hehehe Nå er det forsåvidt bare Lerkendal jeg har vært på av Norges fotballstadioner, men til gjengjeld har jeg sittet på alle feltene (riktignok var jeg på konsert når jeg satt på nedre Rema (som er den andre kortsiden)), og man ser generelt greit uansett hvor man sitter. Men Øvre Øst/Klokkesvingen er helt genialt. Flott og tradisjonsrikt at RBK i samsvar med Kjernen flyttet fra Nedre Rema til ØØ, mtp at det var plasseringen til den legendariske Klokkesvingen edit: Ser forøvrig at rbkweb fortsatt opererer med at Kjernen står på nedre Rema og bortesupporterene på Adressa, men bortesupporterene er jo flyttet til enden av nedre Adidas (langsiden man ser på TV) Endret 23. mars 2012 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er det samma for meg igrunn :-) Da går vi for det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 ENDELIG er vi i gang igjen, om et par timer! Heia Godset Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Max har jo hele 15 minutters oppvarming til Tippeliga-starten (5 av dem er sikkert reklame). Husker for tre-fire år siden når hypen startet i januar. Nå er det mer likegyldighet. Vært spennende å målt hvor mange i landet her som faktisk var klar over at Tippeligaen startet i dag. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Tv2 Zebra (?) har sendt flere programmer som handler om seriestart, og senest i går så jeg på Nyhetskanalen at de snakket om VIF, som de tippet som nr 3, så de har vært igjennom alle lagene innen i dag regner jeg med. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Noe annet enn ØØ hadde vært komplett skandale. Endret 23. mars 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Snart er vi gang! Måtte godset ha en god dag på jobben! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvorfor trodde jeg at serien begynte på Søndag? Syns det er synd at ikke hele serien begynner på samme dag, som en skikkelig "kick-off". 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvorfor trodde jeg at serien begynte på Søndag? Syns det er synd at ikke hele serien begynner på samme dag, som en skikkelig "kick-off". Enig. Liker ikke at kampdagene spres utover så mange dager i utangspunktet. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Ikke spesielt imponerende av Molde i første omgang, bedre av Godset. Endret 23. mars 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ganske tam affære. Godset har vært best. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Går det noen kamper på lørdag, da? Eller er resten spart til søndag? Det finnes en dag i uka som burde være reservert for fotball og det er søndag! Basta! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Hønefoss - LSK i morgen. Edit: Og Sandnes Ulf - Viking på mandag. Endret 23. mars 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå