halpmahplas Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hei! Noen som gidder å se over mine valg, og bekrefte at alt vil passe bra sammen, og at dette vil gi en bra opplevelse? Eneste jeg er litt usikker på er valget mellom gtx 560Ti 448 cores og 570. Ytelsen er så og si den samme, men på 560 har jeg muligheten til å koble med Displayport. Prisen er også den samme. Hva ville du valgt? Endret 8. desember 2011 av halpmahplas Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 -Hvis du ikke har planer om å redigere tunge saker trenger du ikke 12GB RAM. Da holder 8 i massevis. -Er ikke kjennt med den skjermen, men ville sjekket den opp mot dell sine ultrasharp skjermer i samme prisklasse. -Og til slutt ville jeg heller lagt litt mer penger i PSU. Det er ofte den komponenten som varer lengst og da er det greit å ha en av kvalitet. Feks Corsair HX serien. -Du kan også droppe 2.5" rammen da det er mulighet for montering av 2.5" disker fra før med Fractal sine kabinetter. Lenke til kommentar
halpmahplas Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 -Hvis du ikke har planer om å redigere tunge saker trenger du ikke 12GB RAM. Da holder 8 i massevis. -Er ikke kjennt med den skjermen, men ville sjekket den opp mot dell sine ultrasharp skjermer i samme prisklasse. -Og til slutt ville jeg heller lagt litt mer penger i PSU. Det er ofte den komponenten som varer lengst og da er det greit å ha en av kvalitet. Feks Corsair HX serien. -Du kan også droppe 2.5" rammen da det er mulighet for montering av 2.5" disker fra før med Fractal sine kabinetter. HP skjermen har jeg fått anbefalt over hdbits satt opp imot Dell sin U2412M. Vil jeg virkelig ikke merke noen forskjell fra 8 til 12? Hjertelig takk Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Sjekk ut varenummer 5010485740 på dustin. KINGSTON DDR3 HYPERX 8GB 1600MHZ CL9 (2X4GB) Bare å kjøre på med dette minnet. Til gaming vil du ant. ikke merke forskjell fra 4 til 8gb engang. Enig med PSU: http://www.dustinhome.no/corsair-tx-650w-v2-atx12v-23-eps12v-psu/product/5010586850?intcmp=searchProvider_dacsa Ellers ser jo oppsettet knall ut! EDIT: Kan skrive under på at HP skjermen er meget meget god. Endret 8. desember 2011 av fflex Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nei, du ikke ikke merke noe forskjell fra 8 vs 12GB hvis du skal bruke PCen til spilling og normalt bruk. Hvis du har planer om tung videoredigering kan det være et pluss med 12/16, men til vanlig bruk vil du nok ikke klare å makse ut 8 engang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå