Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Varig ensidig hodepine

Eloquent

Anbefalte innlegg

Hei,

har den siste uka slitt mye med ensidig hodepine, lokalisert på oversiden bak mitt høyre øye. Det er av en dunkende type og det er hver dag, hele dagen med mindre jeg tar en haug smertestillende for det. Det kommer og går veldig: i ett øyeblikk kan jeg ikke kjenne noe til hodepinen, i det neste kan det bli helt forferdelig vondt. På sitt verste, kjennes det ut som jeg skal kaste opp.

Nevneverdig er det også at det føles verre ut når jeg bøyer meg, kjenner et trykk i det verkende området når jeg gjør det. Er også ganske tett i høyre nesebor, som kan indikere problemer med bihulene(?)

Jeg føler meg ekstremt ømfintlig til lys, men det avhengende av hvor vondt jeg har.

Er takknemlig for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være at du har migrene? Når migrenen min slår til, ligger jeg i mørket og forsøker å fryse litt. Så kaster jeg opp etter ei god stund, sover et par timer, og så er jeg frisk igjen.

Soving fungerer ikke for meg da jeg våkner av hodepinen og den er ille idet jeg våkner. Jeg har heller ikke kommet så langt at jeg må kaste opp.

Lenke til kommentar

Det virker som en migrene men litt skeptisk siden det varer hele dagen.

Har du hatt problemer med synet? Bruker selv å få gjennomsiktige streker i synet når jeg har en kraftig migrene.

Har ingen problemer med synet, nei. Annet enn kraftig ømfintlighet for lys, er synet mitt ikke påvirket av hodepinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...