Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stoppe 1 uke med Roaccutane (isotretinoin)?

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Hei.

Jeg har nettopp begynt på roaccutane og gått på det i 2 dager nå.

Det jeg ikke fikk si til hudlegen, var at jeg slutta med å ta antibiotika pillene dagen før.

Så jeg sendte han mail, og han ville at jeg skulle stoppe 1 uke med å ta isotretinoin pillene, også starte igjen.

Har dette noe å si i det hele tatt? Påvirker det kuren på noen slags måte? F.eks at det blir dårligere resultat?

Mvh Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Bare et lite forslag.

Men hva med å holde seg til én tråd som heter noe så enkelt som 'Spørsmål angående Roaccutane'. For jeg ser jo daglig at du spammer forumet med enkle spm om det emnet.

Kan si meg enig. Beklager dette :)

Lenke til kommentar

Hei.

Det jeg ikke fikk si til hudlegen, var at jeg slutta med å ta antibiotika pillene dagen før.

Så jeg sendte han mail, og han ville at jeg skulle stoppe 1 uke med å ta isotretinoin pillene, også starte igjen.

Har dette noe å si i det hele tatt? Påvirker det kuren på noen slags måte? F.eks at det blir dårligere resultat?

Mvh Daniel

I praksis har du altså "mistet" 2 dager av en flere måneder lang kur. I tillegg er (om legen har gjort slik vanlig er) disse to dagene på en lav startdose. Alt i alt er dette som et sandkorn på stranden, og vil ikke ha noe å si for det endelige resultatet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Hei.

Mvh Daniel

I praksis har du altså "mistet" 2 dager av en flere måneder lang kur. I tillegg er (om legen har gjort slik vanlig er) disse to dagene på en lav startdose. Alt i alt er dette som et sandkorn på stranden, og vil ikke ha noe å si for det endelige resultatet.

Det jeg håpet på å få høre! takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...