hihovda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hei har en 8800 telefon som jeg er ganske fornøyd med. Men en ting som er svakt er skjermen. Den sprakk etter ett fall i bakken. Her har de nok ikke brukt de mest slitesterke materialene. Men siden jeg har fikset mine egne mobiltelefoner i flere år nå (når nødvendig) og også har skiftet skjerm før, så skred jeg til verket med godt mot. Alt gikk greit til jeg skulle sette sammen igjen. Da viste det seg at jeg hadde vært litt hardhendt med stripsen til på-knappen så denne var nå skadet. Dermed får jeg ikke skrudd på telefonen. Er det noen som har greie på enten en nettside eller et verksted i Ålesunds-området som kanskje kan være behjelpelig? Føles utrolig kjipt å måtte kassere en ganske så ny telefon bare på grunn av en bagatell. Å sende på reperasjon er også dyrt. Takk for hjelpen på forhånd :-) Håkon Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Repair Power Button Problem for Huawei U8800 Tviler på at noen verksteder gidder å lete etter delene engang uten at det koste mer enn for en ny U8800... uk-repair.com har delene og video guider om du vil gjøre det selv: If you are looking to do an Huawei U8800 repair yourself then you will need to buy quality parts, unfortunately there are a lot of cheap imitation parts that you can buy online and they simply do not work! We only stock quality parts in our store of the highest quality so you can buy with confidence from UK Repair Service. UK Repair Service also offer comprehensive video tutorials on how to disassemble and repair the Huawei U8800 lcd so if you are looking to conduct a repair yourself we can help you by showing how to do it like a professional. Endret 8. desember 2011 av fiberkanin Lenke til kommentar
hihovda Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Var tanken å forsøke selv, ja Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå