Bruker-182606 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Kommer jeg gjennom kontrollen med rullekoffert som håndbagasje når den er 3 cm for lang. Fikk beskjed av butikken der jeg kjøpte den at det skulle gå fint, men er usikker selv. Endret 8. desember 2011 av christox Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er ikke det bare og ringe evt de som har den kontrollen og høre ? regner med at det er flytur du skal på Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kommer helt an på flyselskapet. Jeg har aldri blitt utsatt for noen kontroll på hvor stor håndbagasjen min er, men jeg har såklart ikke vært borti alle verdens flyselskap. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ta kontakt med flyselskapet du skal reise med. Når eg kjøpte koffert kjøpte eg en som er liten nok til å gå som håndbagasje, men selgeren understrekte at de ikke kunne garantere noe som helst, og kravene varierte samt det var forskjell på hvor strenge de var. Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Takker for svar. Tar og ringer SAS jeg da. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Med SAS går det sannsynligvis greit (men sjekk) Wizz, Ryan Air ol har en helt annen policy, der skal det tjenes penger på ekstrautgifter. Jeg har sett Ryan Air "kontrollører" i utlandet som sjekker håndbagasjen i disse kurvene der bagasjen skal gå i. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Sist jeg reiste hadde jeg med en bag og en koffert inn på flyet, tror den ene var litt for lang, baggen var bare halvfull, så den var nok godkjennt. Men, 2 kolli, tipper rundt 20 kilo som håndbagasje er langt over reglene, jeg hørte ingenting. Jeg har flere ganger brutt reglene for håndbagasje ganske kraftig, det har aldri vært noe problem. Nå flyr jeg kun SAS da, de er litt fleksible på slikt. Jeg har opplevd at i utlandet de prøvde å veie håndbagasjen min en gang, men det glemte de da jeg hadde med rundt 40 kilo spesialbagasje i tilegg til vanlig koffert bagasje Ble en del ekstra styr for de da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå