medisinOmsider Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hei, Eksen min hadde en "venn". Så fint at dette er universalt og at det ikke bare er hun som er en liten dritt. Diskutere! Hvor mange "venner" har du feid over som du absolutt ikke burde ha feid over? Og hvor mye faenskap førte det til? Edit: Liten tankevekker til dere i forhold egentlig. Har hun/han noen venner som du troor det aldri kunne skje noe med? Tenk igjen. Endret 8. desember 2011 av medisinOmsider 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 De vennene eg har feid over er i dag fortsatt mine venner. De kjærestene eg har feid over er i dag ekser. Foretrekker derfor venner! 2 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) De vennene eg har feid over er i dag fortsatt mine venner. De kjærestene eg har feid over er i dag ekser. Foretrekker derfor venner! Jeg liker det. Tror jeg skal holde meg til venner så snart jeg er sterilisert. I cringed and felt sad when the girls started saying their guy-friend's names. It was like hearing a list of 9/11 firefighters. Hahahaha Endret 8. desember 2011 av medisinOmsider Lenke til kommentar
ManicMonday Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har mange venner som jeg skulle *ønske* jeg hadde feid over mens jeg hadde sjansen. Vi er fortsatt venner, men nå er de i forhold / gift. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har mange venner som jeg skulle *ønske* jeg hadde feid over mens jeg hadde sjansen. Vi er fortsatt venner, men nå er de i forhold / gift. Ikke la det stoppe deg! Om du får sjansen og de lar deg så gjør ikke du noe gale i det hele tatt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bortsett fra svik, utroskap og familietragedie? Om eg treffer noen som viser seg å være utro bryr det meg lite. Det er deres ansvar å være tro. Men eg legger meg aldri etter noen som er i forhold, uten å vite at det evnt ikke er barn involvert og at det er gjensidig tiltrekning. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er tendens at veldig selvsikre menn("alfahanner") sjeldent blir kun platoniske venner Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har nitti prosent venner med utovertiss, og har ikke feid over eller under noen av dem. ...vanskelig å ha seg på LAN, ikke sant. 2 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Så hvis noen vet at den de legger seg etter egentlig er i et forhold og ikke respekterer det så fortjener de å bli straffet? Det høres egentlig ikke så dumt ut spør du meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er jente, og har (hadde) en god venn jeg hadde sex med som jeg mistet kontakten med, antakelig pga nettopp det. Ble bare merkelig hele greia.. Etter han fikk seg dame tar han ikke kontakt Ellers har jeg et par kompiser til som jeg har havnet i senga med, men vi er gode venner fortsatt. Og en i utgangspunktet ONS som har blitt til en super kompis! Postet av anonym: efc35b52f43e237143b2cd8f33e4b8be Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Misunner dere som har et avslappet forhold til sex. Jeg har fortsatt mareritt hvor eksen min ligger med "vennen" sin fra vel nettopp her diskusjon.no. Skulle tro at det gav seg etter snart to hele jævla år. Nå skal jeg dø bitter og aleine, men med en kick-ass karriere. Skal ta godt vare på søsteren min og foreldrene mine istedet. Skal få tatovert datoen i heksadesimalt (5D6A15) format for når jeg traff eksen min på bicepsen eller brystet som en påminnelse over hvor enormt rævkjørt man kan bli av å stole på folk. Vurderer scarification i stedet, det er noe symbolsk over at det er mer smertefullt å ta. Forøvrig generelt syns jeg at mennesker som benytter sex for å spre kvalme og ødelegge familier bør straffes på lik linje som voldtekstmenn eller noe. Det koster samfunnet mye at f.eks. en ektemann tar livet sitt fordi konen er utro. Eller at han dreper både konen, han hun er utro med, hunden og barna. Det er trist. Men fra mitt perspektiv en helt forståelig reaksjon. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Eller at han dreper både konen, han hun er utro med, hunden og barna. Det er trist. Men fra mitt perspektiv en helt forståelig reaksjon. Jeg håper du aldri får ei kone, barn eller hund. Endret 8. desember 2011 av meg9907 6 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Eller at han dreper både konen, han hun er utro med, hunden og barna. Det er trist. Men fra mitt perspektiv en helt forståelig reaksjon. Jeg håper du aldri får ei kone, barn eller hund. Jeg skal sterilisere meg så snart jeg er 25. Jeg har hatt en kjæreste og skal aldri ha det igjen. Steriliseringen er handler mer om å bevise hvor dedikert jeg er fremfor det å faktisk kunne ha ubeskyttet sex. Hund skal jeg ha på et punkt, dyr har jeg absolutt ingenting i mot. Jeg har en kanin og den lever som en konge. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vær forsiktig, det finnes mange kvinner som er ute etter steriliserte menn. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 lurer på hvordan samtalen mellom den gutten og jenta på datalabben gikk videre, BAYSA!N 3 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har feid over flere av vennene mine, og vi er fortsatt unntak med unntak av to stykker. Grunnen til at jeg ikke er venner med dem lengre er noe helt annet enn det. Alle har vel behov og venner kan fylle disse behovene. Bare en vet å skille mellom feiing og følelser burde det jo gå bra. 1 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har feid over flere av vennene mine, og vi er fortsatt unntak med unntak av to stykker. Grunnen til at jeg ikke er venner med dem lengre er noe helt annet enn det. Alle har vel behov og venner kan fylle disse behovene. Bare en vet å skille mellom feiing og følelser burde det jo gå bra. Mennesker besitter ikke evnen til å skille mellom noe som helst når sex er involvert. Jeg klarer å undertrykke mine behov. Det er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Mennesker besitter ikke evnen til å skille mellom noe som helst når sex er involvert. Jeg klarer å undertrykke mine behov. Det er ikke vanskelig. Jeg sa ikke at det er vanskelig å undertrykke behov, men hvor sunt det er er vel en annen sak. Poenget mitt var i det minste å svare på spørsmålet, hvor mange og hva slags "faenskap" det har ført til. Der er svaret fortsatt det samme, at det ikke har blitt noen problemer som følge av dette. =) Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Mennesker besitter ikke evnen til å skille mellom noe som helst når sex er involvert. Jeg klarer å undertrykke mine behov. Det er ikke vanskelig. Jeg sa ikke at det er vanskelig å undertrykke behov, men hvor sunt det er er vel en annen sak. Poenget mitt var i det minste å svare på spørsmålet, hvor mange og hva slags "faenskap" det har ført til. Der er svaret fortsatt det samme, at det ikke har blitt noen problemer som følge av dette. =) Enda. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det gjelder jo alt annet, jeg har jo kjørt bil i flere år uten at noe har skjedd enda. Skal en tenke sånn på alt kan en aldri forlate sengen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå