HC Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har et lite problem med fps'en min i spill (spesielt i diablo er dette plagsomt for meg for det er det jeg spiller mest ) jeg har en pc med: Pentium 4 1,7ghz prossessor 868 Sdram ( ) Geforce FX 5600 256 DDR-ram skjermkort Asus jeg sliter med fps'en min i diablo, før hadde jeg 7x-8x fps men nå for tida har jeg bare 2x-4x ... det er jævla plagsomt og har kjørt 3d-mark og noe er feil der... for jeg har nemlig kjøpt nytt skjermkort som er over dobbelt så bra som det gamle men med det gamle hadde jeg 7x-8xfps før det ble ødelagt og jeg fikk bedre score i 3dmark med det... begge harddiskene mine er også fulle (5gb/120gb ledig) kan det ha noe med driverne å gjøre , er det noen som kan hjelpe meg litt her ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hvilken versjon av driverne bruker du? Kan bare foreslå at du oppdaterer til de nyeste, eller prøver noen eldre hvis du allerede har de nyeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå