Matsemann Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva vinner du hvis du er et lovende filmskapertalent? Sikkert ikke så mye mer. Du misforstår, dette er ikke støtteordningen til spill. Det er en insj til å få privatpersjoner med gode ideer i gang. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 NM er jo en bonusgreie i tilleg til NFI sin faste spillstøtte ordning som deler ut rundt 13 millioner i året. Ja, det var en liten detalj jeg ikke hadde fått med meg... Gir mer mening da Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg jobber med noe greier nå, ikke akkurat banebrytende men hadde vært artig å være med. Men fristen er jo alt, alt for kort. Når jeg er ferdig med eksamener er jo fristen ute. Går ikke du på NTNU? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jo? Altså, fristen er ikke helt ute. Men så er det hjem til fjellet uten tid eller mulighet for å få ordnet noe før semesterstart Lenke til kommentar
ManaSky Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Synes denne konkurransen blir en morsom bonus! For meg blir dette bare artig å være med på, og jeg synes det er et veldig bra tiltak. Det arrangeres jo Global Gam Jam på Hamar hvert år der man skal produsere et spillbart spillkonsept på 48 timer, så to uker er ikke for lite. Studenter som vil produsere noe med bedre tid på seg kan uansett delta på Norwegian Game Awards. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jo? Altså, fristen er ikke helt ute. Men så er det hjem til fjellet uten tid eller mulighet for å få ordnet noe før semesterstart Sånn jeg forsto det så måtte man melde seg på før den 20., men siden temaet skulle presenteres den 27. så får man jo ikke startet ordentlig før etter det. Uansett så er jo tidsperioden litt dum, men.. Klar for alg.dat? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ja, så kunne kanskje rukket det, men for min del er jo ferien eneste tiden jeg er hjemme. For andre er det kanskje et bedre tidspunkt da det er da de faktisk har tid. Joda, algdat tror jeg skal gå greit. Statistikk i morra, derimot.. Lenke til kommentar
Arawanach Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Vel. Jeg må se ann hva temaet er denne gangen før jeg bestemmer hva slags verktøy som jeg kommer til å bruke. Og så er det også om jeg faktisk får et team. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå