DukeNuke Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei En venn av meg har ett stort problem. Hun har mistet passordet til hotmailen sin. Hun husker heller ikke svaret på det hemmelige spørsmålet sitt. Finnes d en måte å hacke seg inn på hotmail kontoen eller noe slikt? Eller er det noen som kan gjøre dette for meg? Jeg har ingen uærlige hensikter med dette. Vil bare at hun skal få igjen hotmail kontoen sin. På forhånd takk for alle svar. Mvh. DukeNuke Lenke til kommentar
chop Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 sikkert ikke noe problem, siden hotmail er MS.. Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Er det ingen som vet om dette er mulig? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har hørt om noe hacke-greier som skaffer passordet fra msn messenger, men mer vet jeg ikke. Tror nok vennen din er ganske screwed :wink: Lenke til kommentar
prismejon Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Er det ikke sånn at hvis kontoen ikke brukes på en viss tid blir den slettet? I så fall kan jo vennen din bare vente til kontoen har "gått ut på dato" og registrere seg på nytt. Lenke til kommentar
connect Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det tar 90 dager før den blir slettet... men: Hjelpeteksten fra hotmail: Obs! Hvis du har glemt det hemmelige svaret, eller ikke ble bedt om å legge det inn da du registrerte deg, vil .NET Passport la deg tilbakestille passordet via e-post. Under tilbakestillingsprosessen vil du se koblingen Tilbakestill passordet via e-post hvis dette alternativet er tilgjengelig for deg. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det tar 90 dager før den blir slettet...men: Hjelpeteksten fra hotmail: Obs! Hvis du har glemt det hemmelige svaret, eller ikke ble bedt om å legge det inn da du registrerte deg, vil .NET Passport la deg tilbakestille passordet via e-post. Under tilbakestillingsprosessen vil du se koblingen Tilbakestill passordet via e-post hvis dette alternativet er tilgjengelig for deg. Dette tar 30 dager, ikke 90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå