HelloKjersti Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Produsenten er klar for å gå nye veier. Les hele saken Lenke til kommentar
joudesu Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 "Når det kommer til å tilføre serien stemmeskuespill, noe mange spillere har ønsket seg, er Aonuma usikker på om det er det riktige å gjøre." Jeg skjønner meg virkelig ikke hvordan folk kan tenke seg stemmeskuespill i Zelda, da har man ikke skjønt det rett og slett :\ 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 "Når det kommer til å tilføre serien stemmeskuespill, noe mange spillere har ønsket seg, er Aonuma usikker på om det er det riktige å gjøre." Jeg skjønner meg virkelig ikke hvordan folk kan tenke seg stemmeskuespill i Zelda, da har man ikke skjønt det rett og slett :\ Hvorfor har man ikke det? AtW 1 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Satte meg ned med Skyward sword i går, etter en god dose Skyrim på X360. Synd og si det, men Wii'en lider sterkt av manglende ytelse. Spillet er så langt flott spillmessig, men grafikken er rett og slett ikke verdig 2011. Håper virkelig Nintendo lykkes med neste generasjon, også grafikkmessig. Derimot klarer de å lage et brukbart GUI, noe visse andre har problemer med, så kanskje det går litt opp i opp. :-) 1 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Zelda har blitt tradisjon så alt for store forandringer hverken håper eller tror jeg det kommer til bli. Skyward sword er etter min mening en av årets friskeste spilloppleveler pga. bevegelseskontrollen, og slik sett synes serien har fornyet seg. Det ville vært sikrere for Nintendo å satse på en mer tradisjonell kontroll i Skyward sword slik som de har gjort med Mario Galaxy, men den gang ei, det synes jeg egentlig er tøft gjort. Samtidig som det sikkert var viktig for Nintendo å bevise at bevegelseskontrollen til Wii ikke kun er et gimmick. Det jeg kunne ønske meg av framtidige installasjoner av serien er en strammere regi på historien. Jeg synes ofte historien i Zelda mangler mål og mening, det tar ofte alt for lang tid mellom de forskjellige historiescenene noe som gjør at historien mister fokus. Stemmeskuespill derimot tror jeg ikke passer. Det er også for mye gjenbruk av de samme stedene slik at jeg halvveis ut i spillet ofte begynner å bli lei. Når jeg for tredje gang skal kjøre igjennom de samme type områdene kjenner jeg likegyldigheten begynner å bre over meg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Gi meg en mørk zelda med stemme. Noe alla Darksiders. Vær litt tøffe, ikke ta den sikre veien hele tiden Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Håper de lager masse teite spill basert på Zelda-universet. Super Zelda Pro Football. Nei takk! Noe i retning Darksiders kunne jo vært spennende. Et mørkere spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva med et Legend of Zelda som faktisk handler om Zelda? Gjerne med motorsykkel. Zelda som bikerbabe hadde vært tøft. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Satte meg ned med Skyward sword i går, etter en god dose Skyrim på X360. Synd og si det, men Wii'en lider sterkt av manglende ytelse. Spillet er så langt flott spillmessig, men grafikken er rett og slett ikke verdig 2011. Håper virkelig Nintendo lykkes med neste generasjon, også grafikkmessig. Derimot klarer de å lage et brukbart GUI, noe visse andre har problemer med, så kanskje det går litt opp i opp. :-) Merkelig, jeg kunne sagt det samme om Xbox 360 ved å bytte ut Nintendo med Microsoft og X360 med PC At Wii er en svak konsoll er kjent, men SS har klart å fikse dette særdeles bra sammenlignet mot mange PS3/360-spill der man fortsatt prøver å lage "realistisk" grafikk med hakkete linjer og utydelige skilt. Ser også frem til hva Zelda kan bli neste gang. Endret 9. desember 2011 av arni90 Lenke til kommentar
NicoA Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Leveling system hadde vært nice Lenke til kommentar
Tyrannus Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 "Når det kommer til å tilføre serien stemmeskuespill, noe mange spillere har ønsket seg, er Aonuma usikker på om det er det riktige å gjøre."Jeg skjønner meg virkelig ikke hvordan folk kan tenke seg stemmeskuespill i Zelda, da har man ikke skjønt det rett og slett : Helt enig. Man bør ikke tilføre stemmeskuespill bare fordi man kan. Den stemningsfulle bakgrunnsmusikken klarer uansett å formidle følelser mye bedre enn skuespillere kan. Hvis det neste Zelda får stemmeskuespill, håper jeg i det minste at man får muligheten til å skru det av. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Visst utviklere er så FORBANNA lei av og lage samme spillene om igjen, hvorfor lager de bare ikke en ny serie!, Samme med Metal Gear Final Fantasy og nå kanskje Zelda og gud vet sikkert andre spill, Jeg er så forbanna lei av utviklere av 15 år gammle spill, KLARER DERE IKKE GI SLIPP PÅ BABYEN DERES! 3 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det en ting jeg digger med Zeldaspillene er det mangelen på stemmeskuespill. Da kan jeg suse igjennom dialogene i et tempo som passer meg. Er det noe jeg hater, er det å bruke lang tid på sekvenser der folk prater og prater og prater og... Så mye greiere å lese det kjapt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Et moderne Zelda spill til Wii U som er rettet mot eldre spillere med et mer voksent innhold hadde vært spennende. En blanding av The Witcher2,Skyrim og Dragon Age 2 med det beste ifra disse i et Zelda basert spill.... Nintendo med deres spill må følge tiden ellers vil dem bare miste enda mer spillere, det skrevet mener jeg ikke at dem ikke skal fortsette å lage barnespill men endel av deres titler hadde fungert bra for eldre også. Metroid Prime fks i en moderne drakt....sier ikke nei takk til det heller. Endret 12. desember 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Satte meg ned med Skyward sword i går, etter en god dose Skyrim på X360. Synd og si det, men Wii'en lider sterkt av manglende ytelse. Spillet er så langt flott spillmessig, men grafikken er rett og slett ikke verdig 2011. Håper virkelig Nintendo lykkes med neste generasjon, også grafikkmessig. Derimot klarer de å lage et brukbart GUI, noe visse andre har problemer med, så kanskje det går litt opp i opp. :-)Merkelig, jeg kunne sagt det samme om Xbox 360 ved å bytte ut Nintendo med Microsoft og X360 med PC ;)At Wii er en svak konsoll er kjent, men SS har klart å fikse dette særdeles bra sammenlignet mot mange PS3/360-spill der man fortsatt prøver å lage "realistisk" grafikk med hakkete linjer og utydelige skilt.Ser også frem til hva Zelda kan bli neste gang. Er det et spill som lider av mye aliasing er det alle fall Skyward Sword. Syns det blir noe dumt å forsvare Wii bare fordi Nintendo har gått for en grafikkstil som ikke nødvendigvis krever så kraftig hardware. Dessverre ser faktisk Skyward Sword verre ut enn Wind Waker, som hadde en enda smartere grafikkstil. Er det en ting jeg digger med Zeldaspillene er det mangelen på stemmeskuespill. Da kan jeg suse igjennom dialogene i et tempo som passer meg.Er det noe jeg hater, er det å bruke lang tid på sekvenser der folk prater og prater og prater og... Så mye greiere å lese det kjapt. Jepp, kunne vært like greit å skippa hele dialogen, eventuelt fortalt den under gameplay. Mario Galaxy hadde ikke mye dialog, men nok til at jeg irriterte meg grønn hver gang noe dukket opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå