Odesseiron Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Serious Sam 3 har et mildt sagt snedig kopisperretiltak. Les hele saken Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hadde vært artig å lese noen anmeldelser der de nevner dette som en kraftig bug som trekker spillet ned=) Mon tro hvor de fikk tak i kopien sin ^^ 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Apropos Seriøse Sam, har dere tenkt å anmelde det siste spillet i serien? Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har kjøpt fra steam, men synes spillet fremdeles er noe av det råeste fast paced jeg har spillt. Er svinevanskelig til tider også. Gøy at man kan split-screen'e på pc. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dette har eg sansen for. Det dei har gjort her er å gi folk som piratkopierer ein demo som er akkurat nok til å sjå korleis spelet fungerer, men utan fysiske begrensninger. Dersom du vil spele gjennom spelet så må du kjøpe ein lovlig lisens. Eit problem er vel at også dei som eig ein lovlig lisens kjem til å piratkopiere spelet for å kunne bryne seg på den ultimate utfordringa. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Håper flere utviklere henger seg på denne "trenden" - er man gammel nok og tjener sine egne penger så har man også råd til å kjøpe de spillene man vil spille; dessuten er det viktig å støtte utviklerne som faktisk gir ut bra titler. Det brukes svært mye tid og penger på utvikling, og hvis et spill gir deg 30t++ med moro så er det også verdt de 6 halvliterne.... Endret 8. desember 2011 av Brute 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Håper flere utviklere henger seg på denne "trenden" - er man gammel nok og tjener sine egne penger så har man også råd til å kjøpe de spillene man vil spille; dessuten er det viktig å støtte utviklerne som faktisk gir ut bra titler. Det brukes svært mye tid og penger på utvikling, og hvis et spill gir deg 30t++ med moro så er det også verdt de 6 halvliterne.... Hvilken trend? Kopibesykttelse? Isåfall er vel dine ønsker oppfyllt for ganske lang tid siden.... AtW Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Trenden med kreative måter å hindre pirater å spille. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Trenden med kreative måter å hindre pirater å spille. Det er jo selvfølgelig litt artig, men neppe noe mer effektivt enn vanlig beskyttelse, og dermed noe som kjapt blir knekt uansett, morsomme små historier å lese, men kontra vanlig kopibeskyttelse, så affiserer det vel hverken pirat eller lovlydig kunde noe særlig. AtW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Artig tiltak, men desverre ikke mere effektivt en noe annen beskyttelse. Bare å ta et søk på piratebay. Serious Sam 3 BFE with Working Crack 100% "3:)no crashes or immortal scorpion" copy protection fail Endret 8. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Artig tiltak, men desverre ikke mere effektivt en noe annen beskyttelse. Bare å ta et søk på piratebay. Serious Sam 3 BFE with Working Crack 100% "3:)no crashes or immortal scorpion" copy protection fail Det har vel blitt sagt at DRM vil i beste fall holde piratene en uke til en måned unna en kopi av spillet, samtidlig så vil jo mesteparten av salget skje den første tiden så det er jo klart at man ønsker å sikre seg flest mulig betalende kunder. For meg personlig så er det jo soleklart at innholdet i "pakken" er avgjørende om jeg ender opp med å kjøpe et spill eller ikke , i det siste så har det stort sett gått på gode rpg spill (Dark Souls feks) og jeg har hatt begrenset med tid til å spille faktisk. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Eit problem er vel at også dei som eig ein lovlig lisens kjem til å piratkopiere spelet for å kunne bryne seg på den ultimate utfordringa. Hvorfor er dette et problem? En person som har kjøpt spillet må vel få lov til å laste det ned? Han har jo uansett betalt for spillet. 1 Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Var overrasket nå eg så gameplay på youtube, elskbar grafikk på Serious Sam 3 Blir kjøp i disse juletider for meg.. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Er ingen utfordring egentlig, det er bare en overpowered og udødelig skorpion med minigun som følger etter deg og dreper deg overalt. Spillet blir uspillbart. Og den er jo cracket bort den også nå. Endret 8. desember 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
-Tjafs Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Metal Gear solid hadde ett sted der du ikke kom deg videre uten å ringe opp ett nummer som sto på esken til spillet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Metal Gear solid hadde ett sted der du ikke kom deg videre uten å ringe opp ett nummer som sto på esken til spillet. Er ikke det eneste eksempelet på DRM faktisk, husker noe av de første DRM'en som ble innført , faktisk på et rollespill : Bards Tale : Tales of the Unknow inneholdte faktisk noen enkle kart som var med i boksen og som man behøvde ved visse spørsmål. Andre populære spill som hadde dette på den tiden var blant annet Larry , Kings Quest og Space Quest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå