karoald Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Blomster Bildet er fjernet. Beskrivelse: --------------------------------------- Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Likte dette - en flott bukett med ''kledelig'' etterbehandling. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kjempeflott lys som gir myke behaglige farger Litt trangt utsnitt, men ellers bra Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flott! God komp og kledelig tekstur . Ørlite trangt synes jeg også. Veggpryd på det rette sted! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dette var vakkert, herlig behandling!! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dette ble et veldig flott bilde av blomstene, synd du har kuttet bladene et parr steder, enig litt trang utsnitt. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flot buket - ligner en brudebuket :-) Flot skarphed og gode farver. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fargerikt og fint dette! God skarpheit og greitt komponert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flott blomsterkort du har laget her! Likte effekten! 4'er! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Rett og slett ett nydelig bilde. Utrolig fin fargesammensetning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg