Morten Ellingsen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Måneskinn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Herlig natur og stemningbeskrivelse her!! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dette var flott! Herlig stemning i bildet:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flott komp og fin eksponering Men jeg får en følelse av at dette er litt for lyst til å skape den rette nattstemningen. Jeg er ikke sikker på det, men jeg mener at månelys som treffer snøen vanligvis er mer blå enn gul Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Flott komp og fin eksponering Men jeg får en følelse av at dette er litt for lyst til å skape den rette nattstemningen. Jeg er ikke sikker på det, men jeg mener at månelys som treffer snøen vanligvis er mer blå enn gul Joda, ikke uenig i det du skriver. Det gule lyset er strølys fra gul/orange gatelys. Et helt på forsøkstadiet her, så ta det for hva det er. Spennende er det i alle fall. Takk for kommentaren Wasco. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flott fanget måneskinn Morten det blir ordentlig trollsk stemning her. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nydelig bilde!!, flott komp, vakkert månelys, topp stemning. Liker!! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flot nat-landskabsbillede. Vanskeligt at eksponere. Blev lidt mørkt i baggrunden. Efter histogrammet har du meget af billedet i de mørke område - kunne måske godt tage lidt mere lys - men skal også harmonere med din oplevelse. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fin og passende myk formidling! Likte vel best forgrunnen her! God 4'er! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flott komp og fin eksponering Men jeg får en følelse av at dette er litt for lyst til å skape den rette nattstemningen. Jeg er ikke sikker på det, men jeg mener at månelys som treffer snøen vanligvis er mer blå enn gul Joda, ikke uenig i det du skriver. Det gule lyset er strølys fra gul/orange gatelys. Et helt på forsøkstadiet her, så ta det for hva det er. Spennende er det i alle fall. Takk for kommentaren Wasco. Gatelys ja - det forklarer det gule lyset :o) Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Liker bilder som skiller seg litt ut. Her treffer lyset og kompen bra, et spennende resultat, (selv om det muligens minner mer om kveldslys en månelys). 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 God komp som du har for vane å ha i bildene dine. Ser vel ut som ett undereksponert dagslysbilde, men veldig bra er det. Ville dempet lyset bak bjørkene til venstre. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ble veldig flott dette. Liker det. Det eneste jeg savner er noe å hvile øye på i det gyldne snitt. Lenke til kommentar
Heidi Knutsen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nydelig, du får en 6'r av meg for dette . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg