Jonasphilipe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Tenkte på at det var på tide, siden at facebook har fått abonner knapp. kan noen anbefale noen gode ? itilegg vil Jeg bruke tråden slik at man kan følge hverandre dette er min facebook konto med abboner kanppen! så kjör på med gode facebook brukere som er vedt og abonnere på så håper folk benytter seg av tråden til og følge hverandre:) Jizz! Endret 8. desember 2011 av osse-mon waits for alice Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hahahahaha. Just... no. Nei. Niks. Nope. Skjer ikke. 1 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Okei Zeromac Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Så du driver altså fortsatt med denne planen om å bli kjendis ser jeg.. Endret 8. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvorfor i all verden vil jeg abonnere på oppdateringer slik som "Hei folkens (: Ha enn fortreffelig natt dem som ønsker og sove;)" Ellers takk. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Reklame fjernet Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg