mariakvittem Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bambi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg og andre her inne har stadig påpekt ditt valg av ISO og eksponeringstid. Men jeg regner med at dette bildet ble tatt før du begynte å opperer camera ditt manuelt. Det som skjer her er at du har et veldig begrenset fokusområde. Fokuset treffer riktig nok på øynen, og det er helt riktig. Men jeg ville nok gått for en litt mindre blenderåpning i dette tilfellet og fårr litt mer fokus på hele ansiktet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 God kontakt med modellen, fint udtryk - komposition i ubalance (ville forsøget et godt klip foroven - fotografen spejler sig i hendes øjne. Lenke til kommentar
mariakvittem Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg og andre her inne har stadig påpekt ditt valg av ISO og eksponeringstid.Men jeg regner med at dette bildet ble tatt før du begynte å opperer camera ditt manuelt.Det som skjer her er at du har et veldig begrenset fokusområde. Fokuset treffer riktig nok på øynen, og det er helt riktig.Men jeg ville nok gått for en litt mindre blenderåpning i dette tilfellet og fårr litt mer fokus på hele ansiktet. Er nok før jeg begynte å eksprimentere med Manuellt ja! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flott komp! Med litt tekniske justeringer så blir dette veldig så bra! (Bruk f.eks. f/8 og 200 ISO!) 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg