Gå til innhold

Spotify eller Wimp?

jahas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker spotify og betaler uten å klage. Er enkelte artister som ikke er der, men det fikses ved å bruke lokale filer. På jobb så bruker jeg wimp til et par album som ikke finnes på spotify, men det er ganske sjeldent. Førsteinntrykket av Wimp var at det var litt rotete og seigt. Er blitt såpass glad i spotify at jeg heller ikke leter etter en erstatter, wimp har dessverre ikke nok til å lokke meg over på fulltid.

Lenke til kommentar

Jeg har Wimp via Canal Digital. Opprinnelig var jeg misfornøyd med Wimp-klienten, først og fremst unødvendig høyt ressursbruk, men brukeropplevelsen har blitt merkbart bedre etter oppdateringer av Adobe Air og Wimp-klienten. Dog, Spotify er fremdeles bedre rent teknisk sett.

Lenke til kommentar

Bare klienten til Wimp er nok til å skremme meg bort hvertfall. Testa det ut når det var mulig å få en gratis måned. Måtte legge inn kontonr, men kansellerte subscription med en gang. Likevel ble jeg trukket måneden etter. Sendte 2 emailer til kundeservice, men fikk ikke svar på noen av dem.

Lenke til kommentar

Bare klienten til Wimp er nok til å skremme meg bort hvertfall. Testa det ut når det var mulig å få en gratis måned. Måtte legge inn kontonr, men kansellerte subscription med en gang. Likevel ble jeg trukket måneden etter. Sendte 2 emailer til kundeservice, men fikk ikke svar på noen av dem.

Synes kundeservice var raske hos meg iværtfall...

Lenke til kommentar

Jeg bruker wimp fordi jeg får det gratis. Men klienten har bugs. Og de har vært der LEEENGE. To bugs som har plaget meg er at noen ganger når jeg lukker wimp så går den til systray istedenfor å bli lukket. Og det går ikke an å restore eller lukke helt. Høyreklikk på ikon i systray gir muligheter for play/pause og forrige og neste. Men det går ikke an å lukke wimp eller restore. Det problemet har vært der så lenge jeg har hatt wimp. Bug nummer to er at innimellom så går det i ball med spillelistene. Jeg velger en låt i en spilleliste, men wimp begynner å spille noe helt annet. Jeg vet ikke hva som utløser denne buggen, men det har skjedd flere ganger. Dette er i windows 7. Jeg prøvde android-klienten for en del måneder siden, og jeg like ikke den heller. Klienten til spotify er bedre både i windows og i android.

Og en annen ting som irriterer er at siden jeg har wimp via canaldigital, så får jeg ikke skrivetilgang til wimp sitt brukerforum. Talentløst.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...