jahas Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvilken er best/foretrekker dere? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har brukt Spotify siden beta og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Takler ikke Wimp-klienten, så blir Spotify. Jeg er uansett så fornøyd med Spotify, og har vært det de siste årene, at jeg har ingen planer om å bytte. 2 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg bruker for øyeblikket begge to. Spotify har jeg betalt for siden dag 1 og er den jeg først og fremst bruker. Dessverre er et par av mine favorittartister borte fra Spotify, men finnes på Wimp. Wimp bruker jeg som et andrevalg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg syns Wimp ikke var no særlig, selvom jeg kunne få det gratis gjennom CD. De lokker med kjente artister som Metallica, men må kjøpe melodiene for å kunne høre på dem? Jeg er kjempefornøyd med Spotify! De burde bare komme med en iPad app snart Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bruker spotify og betaler uten å klage. Er enkelte artister som ikke er der, men det fikses ved å bruke lokale filer. På jobb så bruker jeg wimp til et par album som ikke finnes på spotify, men det er ganske sjeldent. Førsteinntrykket av Wimp var at det var litt rotete og seigt. Er blitt såpass glad i spotify at jeg heller ikke leter etter en erstatter, wimp har dessverre ikke nok til å lokke meg over på fulltid. Lenke til kommentar
Faktotum Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har Wimp via Canal Digital. Opprinnelig var jeg misfornøyd med Wimp-klienten, først og fremst unødvendig høyt ressursbruk, men brukeropplevelsen har blitt merkbart bedre etter oppdateringer av Adobe Air og Wimp-klienten. Dog, Spotify er fremdeles bedre rent teknisk sett. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Et annet pluss med Spotify er at den snart får apps. Jeg har vært med å alpfa- og betateste både klienten og et par av appene, og kan med hånda på hjertet si at dette er et kjempebra tilskudd til Spotify. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg bytter annenhver uke mellom Wimp og Spotify Jeg liker spotify bedre teknisk sett, men samtidig så liker jeg godt at Wimp utdeler fortjenesten mellom artister på en rettferdig måte også. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg fulgte utviklingen av WiMP som betatester, og i dag har jeg det gratis som Canal Digital-kunde. Likevel betaler jeg for Spotify, fordi det rett og slett er bedre. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bruker WiMP, pga moglegheita for å betale med telefon. 1 Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har betalt for spotify siden rett etter det kom, har også prøvd wimp men på min netbook ble det alt for tungdrevet! Får wimp med canal digital om et par uker, får se hva som skjer. Blir for dumt å kjøpe ny pc bare for at den skal takle wimp Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bruker WiMP, pga moglegheita for å betale med telefon. Samma. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Wimp fordi jeg får det gratis! Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bare klienten til Wimp er nok til å skremme meg bort hvertfall. Testa det ut når det var mulig å få en gratis måned. Måtte legge inn kontonr, men kansellerte subscription med en gang. Likevel ble jeg trukket måneden etter. Sendte 2 emailer til kundeservice, men fikk ikke svar på noen av dem. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Bare klienten til Wimp er nok til å skremme meg bort hvertfall. Testa det ut når det var mulig å få en gratis måned. Måtte legge inn kontonr, men kansellerte subscription med en gang. Likevel ble jeg trukket måneden etter. Sendte 2 emailer til kundeservice, men fikk ikke svar på noen av dem. Synes kundeservice var raske hos meg iværtfall... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Jeg bruker wimp fordi jeg får det gratis. Men klienten har bugs. Og de har vært der LEEENGE. To bugs som har plaget meg er at noen ganger når jeg lukker wimp så går den til systray istedenfor å bli lukket. Og det går ikke an å restore eller lukke helt. Høyreklikk på ikon i systray gir muligheter for play/pause og forrige og neste. Men det går ikke an å lukke wimp eller restore. Det problemet har vært der så lenge jeg har hatt wimp. Bug nummer to er at innimellom så går det i ball med spillelistene. Jeg velger en låt i en spilleliste, men wimp begynner å spille noe helt annet. Jeg vet ikke hva som utløser denne buggen, men det har skjedd flere ganger. Dette er i windows 7. Jeg prøvde android-klienten for en del måneder siden, og jeg like ikke den heller. Klienten til spotify er bedre både i windows og i android. Og en annen ting som irriterer er at siden jeg har wimp via canaldigital, så får jeg ikke skrivetilgang til wimp sitt brukerforum. Talentløst. Endret 15. desember 2011 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå