Lyngaas Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Har bestilt 3x benq skjermer med dvi kobling og hdmi. Bestilte også http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=608530. Har jeg alt jeg trenger for å koble til dette på et Asus Radeon HD 6970? Har 2 DVI kabler. Eller burde jeg bestille enda en DP Active adapter? Dette haster Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 også står det : 4 x DisplayPort - Apple mini-DisplayPort. Har jeg vanlig displayport størrelse eller mini displayport? Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøpte også med 2x av dissa: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=108967 Ikke noe galt med de eller? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Eneste er at du må ha 1x Mini Display port til vanlig display port i tillegg om det ikke fulgte med en slik med skjermkortet ditt. Med mitt 5970 lå en slik i esken i allefall. Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Fulgte ikke med en slik til mitt 6970 så antar at det ikke er mini dp på det da? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Det må du sjekke, om nødvendig ta bilde av baksiden av kortet og last opp her Mini DP og vanlig DP kan du ikke plugge ihop, mest sannsynlig har du mini varianten siden denne ikke påvirker kjølingen og "eksosen" fra vifta. Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Sånn ser den ut bak. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Det er vanlig DP ja, du har trippelslot så alt du trenger er de adaptrene du har nevnt ovenfor. MERK! De støtter MAKS oppløsning 1920 x 1200, ikke mer siden de er single link. Dette er oppløsning per skjerm, så støtter skjermene dine mer enn det, så må du ha andre og DYRERE adaptre. Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Men det funker med to dvi der og 1 adapter? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jepp, er i allefall det oppsettet jeg har Årsaken er at adapteret deler klokkesignalet med ene DVI porten, og denne delingen krever aktivt adapter. Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 alright, supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå