Gå til innhold

Spørsmål angående torrents!

smAEck

Anbefalte innlegg

Oppgraderte OS for noen måneder siden til Windows 8 (beta), og begynner å bli temmelig lei bugs o.l. Så jeg tenkte jeg skulle formatere cdisken, og installere Win7.

MEN.. jeg har ikke lyst til å miste nedlastede torrenter, så jeg lurte på om det er mulig å lagre dem, for så og legge dem inn igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker helt fint å svare på det Mgut. Trenger ikke nødvendigvis å være ulovlige torrents.

All bruk av torrenting er lovlig frem til man faktisk laster ned noe som er ulovlig. Formålet med torrents var i utgangspunktet ikke ment til ulovlig bruk.

Og så over til deg smAEck.

Hvilken torrentklient benytter du deg av?

uTorrent lagrer alle torrentfilene sine her:

C:\Users\dinbruker\AppData\Roaming\uTorrent

Evt så kan du gå direkte til mappen ved å kjøre dette fra run: %AppData%\uTorrent

Ta backup av innholdet i mappen, samt alle filene du har lastet ned.

Lenke til kommentar

Oppgraderte OS for noen måneder siden til Windows 8 (beta), og begynner å bli temmelig lei bugs o.l. Så jeg tenkte jeg skulle formatere cdisken, og installere Win7.

MEN.. jeg har ikke lyst til å miste nedlastede torrenter, så jeg lurte på om det er mulig å lagre dem, for så og legge dem inn igjen?

Siden vi snakker lovlige torrents så antar jeg at det ikke gjelder hundre tonn filmer - så da ville jeg bare kopiert over det du vil spare på til en ekstern harddisk mens du formaterer. Min andre antagelse er at du tenkte på dette selv...? ...som leder meg over i spørsmålet - hva lurer du eeegentlig på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...