simalarion Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Ja spillet er bra (fra en som misliker Oblivion sterkt), men fy flate!! så mye bugs da, i enkelte tilfeller er det jo rene Gothic 3. Nok om det, etter nVidia driver oppdatering som har Skyrim fiks, funker ikke Skyrim i steam lenger . Dette problemet: http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=217517 Men jeg har Windows7 64 ultra og kan faktisk ikke finne Tsv.exe (eller noen exe filer forøvrig)i steam folderne, har dobbelt sjekket at min bruker står med admin rettigherer, så hvor i svarteste ..... er exe filene tro?. Nok en Kveld jeg skulle spill Skyrim ødlagt av Bugs, blir jeg konsoll spiller snart tro.... Endret 7. desember 2011 av simalarion Lenke til kommentar
almazy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 La oss si at du har installert steam i "Programfiler"-mappen, da burde den exe-filen ligge på en adresse lik denne; C:\Programfiler\Steam\steamapps\common\skyrim\TESV.exe Jeg har windows 7 ultimate 64. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, men har fått buggen nevnt i linken, måtte kjøre -Bekreft integriteten for bufferen- fra steam så om exe filen tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå