Aetius Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva skjuler seg bak dagens julekalenderluke? Konkurranse: Julekalender dag 8 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Som en innbitt ungkar jeg er lar jeg heller noen familiære folk ta over denne premien 1 Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Spennende produkt, men ingressen er vel litt rar? Hvis du har problem med for mange kalendere så er løsningen at.... skaffe enda en kalender? //LD Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Drømmepremie! Er en hekta på lister. Matliser, handlelister, oversiker over ukentlige gjøremål osv er jo dette perfekt. Akkurat hva som trengs for folk like distrè som meg. *krysser fingrene* Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Føler siste spm er misvisende, når det i teorien er to riktige svar. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Som en innbitt ungkar jeg er lar jeg heller noen familiære folk ta over denne premien Ettersom jeg ikke satser på gå av med totalseieren, så hopper jeg over denne jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg