Dørslag Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Det må jeg si, her var det mange fine kopper. I mine øyne er dette en perfekt kopp. Den har en fin rund form og et vakkert design med matchende tallerken. Jeg skulle ønske jeg hadde en kopp slik som dette som jeg kunne kose meg med, selv om koppen jeg bruker nå er helt grei. Endret 10. desember 2011 av Honey Power Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Liker tråden. Jeg elsker kopper! post flere Flere kopper: stilig hank Liker tråden. Jeg elsker kopper! post flere Flere kopper: stilig hank Det må jeg si, her var det mange fine kopper. I mine øyne er dette en perfekt kopp. Den har en fin rund form og et vakkert design med matchende tallerken. Jeg skulle jeg hadde en kopp slik som dette som jeg kunne kose meg med, selv om koppen jeg bruker nå er helt grei. /thread Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kopper skal være litt store 6 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Må få denne tråden til mine innlegg, flott initiativ har lett etter en slik tråd lenge!! Den klassiske "store" koppen er alltid godt å ha hvis man har lyst på mye drikke! De finere kopper for selskap og kaffe til kaker og lignende! Og hva er vel en koppetråd uten en skikkelig trekopp! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Men ikke alt for store heller. Men litt store er best ja. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg vil gjerne nominere snyltekoppen som en god kopp. Fordeler: Tar liten plass når den ikke er i bruk og passer lett i en lomme, eller hanskerommet på bilen. Lett å dra fram når man kommer over noen som har snyltbare drikkevarer. Lett å rengjøre Stort sett gratis da de blir brukt som reklamemateriell i mange sammenhenger. Ulemper Raskt temperaturfall på varmt innhold. På vinteren er det kun en kort periode at innholdet har behagelig drikketemperatur. Går raskt fra å være for vamt til å bli lunken. Bretten kan slå sprekker under bruk i frost, dog ikke ofte. Kanskje litt liten? 6 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Snyltekoppen er veldig god. Den finnes også med større volum. Selv liker jeg objektiv-koppen min. Den er ganske stor og veldig stilfull. Alle tror jeg har rensket innmaten på et dyrt Canon objektiv, men den har aldri blitt brukt som fotoutstyr. Jeg har også testet mulighetene for å ha iskrem i den, og det bekreftes at det funker veldig bra. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Stilig med objektivkopp! Jeg ønsker meg denne koppen noe ekstremt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Jeg liker Guinness-koppen min, fordi den er så stor at den tilsvarer tre kopper kaffe til normalt. Godt å ha når jeg jobber med lekser på PCen. Så per definisjon foretrekker jeg store kopper som har *kremt* plass til mye. Endret 25. desember 2011 av Coffey Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Til te liker jeg store kopper som gjerne vier seg ut en del mot toppen. Kaffe derimot vil jeg ha i normal størrelse og ikke så veldig vi på toppen, men litt kan den godt gå ut. Grunnen er at kaffe-en gjerne står lenger og vil bli kald i en stor kopp. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Shait, jeg gikk fem-på IGJEN. Forstod ikke hvorfor det var to identiske tråder om det samme emne... Jeg vil ha av-og-til koppen til Statoil, synes den er snasen 1 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Shait, jeg gikk fem-på IGJEN. Forstod ikke hvorfor det var to identiske tråder om det samme emne... Jeg vil ha av-og-til koppen til Statoil, synes den er snasen Veldig mange av Statoil koppene har kule design og er gode å drikke av, husker jeg flirte godt av denne reklamen: 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 hehe, morsom den Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Denne var gøyal. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Er den din? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Min Copp =) Endret 15. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er den din? Desverre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå