tammeyt Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hei! Er på utskikk etter en gaming pc. Vil bare kunne spille spill uten og måtte skru ned på grafikk osv, men vil ikke overdrive i pris for og få alt heeeelt 100%. Om jeg får en mer en god nok pc til 6 000 så er det helt fint, eller hvis jeg må opp i 11-12 000 så er det også greit. Så litt på noen ferdigpakker på komplett, men er ikke helt sikker. Noen som har erfaring? Får du en bra deal på de forskjellige? (3 år med garanti er jo ganske greit..) Er også aktuelt og bygge selv. Setter pris på om noen har innspill og har lyst og sette opp noen oppsett for meg Her er 2 stk som jeg har sitt på selv: http://www.dustinhome.no/dustin-pc-pakke-intel-i7-2600k-8gb-120gb-ssd-1tb-gtx-560-ti-oc-sli/product/5010586578 (eller kansje en av de billigere pakkene der) http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10523 Hvis det er små forskjeller i ytelse jeg vil merke i forhold til og kunne spille spill med god grafikk så går jeg for et billigere alternativ. Men er det slik at jeg vil merke stor forskjell så betaler jeg gjerene ett par lapper ekstra når jeg første skal kjøpe! Håper på innspill og en liten prat om hva de forskjellige mener er tilstrekkelig! Takk Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 må bare spørre fort om en ting, hva slags spill skal du spille? for eksempel tar det MYE mindre å spille Skyrim og MW3 enn det tar å spille BF3. hvis du spiller spill som er konsoll porter (EKS: Skyrim og MW3) kan sette ned kostnader betydelig Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 BF3 er faktisk ikke så ille som folk tror - spesiellt siden spillet ser veldig likt ut på medium som på high og ultra, og kjører betydelig fortere der. Det krever hakket mer, men jeg tror ikke jeg ville sett på det som en egen klassifisering i forhold til maskinvarekrav. Kører du Skyrim på ultra så kjører du ihvertfall BF3 på medium - så lenge du har en ok CPU (hvilket BF3 er spesiellt glad i). Har ikke tid til å sette opp fullt forslag desverre - men det får du sikker av andre her. -Stigma Lenke til kommentar
tammeyt Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg kommer nok til og spille både Skyrim, MWF3 og BF3, men om jeg må stille litt ned på det ene spillet av og til gjør ikke så utrolig mye.. så lenge jeg slipper og senke på grafikk osv i hvert eneste spill jeg skal spille så går det fint liksom, er ikke så vanskelig på det ja jeg setter stor pris på alle svar uansett Noen som har meninger om bygge pc versus og kjøpe ferdig? Jeg skal nok få satt alt sammen så er vel kansje litt og spare der og? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 vel, dette er hva jeg satte opp: - stigma, er ikke helt sikker på om jeg misforstod eller om jeg er uenig, uansett, et GTX 550 Ti vil kunne kjøre MW3 på Ultra i 1920x1080 oppløsning med 60 FPS, dette kortet koster 900kr et gtx 550 Ti i BF3 vil kunne klare ca 25-30 FPS på high uten anialiasing i 1920x1080 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå