Håkon Øvermo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tårntjernet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Flotte detaljer, fin speiling! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dette ble stilig - flott speiling! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er helt sant det du skriver Håkon. Jeg har vært der mange ganger og sett Nøkken nesten hver gang. Tar jeg ikke helt feil så ser vi`n helt oppe til venstre i bilde. Flott speiling og morsom historie. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flot sted og motiv - fint set og fortalt af dig Håkon. Jomfruland, hvor finder jeg det? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tøft og snedig bilde, ledaget av en god fortelling! Nissen finnes! 4'er! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ett meget artig og finurlig bilde Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Flot sted og motiv - fint set og fortalt af dig Håkon. Jomfruland, hvor finder jeg det? Hei Steen takk for hygglig tilbakemelding, Jomfruland ligger utenfor Kragerø som er telemarks sørligste kommune, det går ferje ut dit om sommeren, camping, sykkelutleie, konserter, et spennende sted. 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fint bilde av det berømte tjernet. Flott speiling av furua og fine farger. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Flot sted og motiv - fint set og fortalt af dig Håkon. Jomfruland, hvor finder jeg det? Hei Steen takk for hygglig tilbakemelding, Jomfruland ligger utenfor Kragerø som er telemarks sørligste kommune, det går ferje ut dit om sommeren, camping, sykkelutleie, konserter, et spennende sted. Tak for det Håkon - altid hyggeligt at lære nyt om Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg