Eriksendrul Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Har som sagt fått dratt fram det slitene snowboardet mitt , Fant fram skoa og tok en tur ned en lang fortausvei i nabolaget for og se om jeg og brette fortsatt hadde noe og by på , Men det er noe så veldig godt brukt , eller ser sånn ut under hvertfall , Stygge store riper og hakk , Jeg vet du kan levere plate på g-sport osv og få det fiksa og polert osv men jeg kommer nok ikke til og bruke det så sinnsykt mye at det lønner seg . Er det noen hobby(Snowboard)Snekkere her som har noen tips om hva som kan brukes for og så og si Eliminere ripene og hakkene ? Vet det er noe voks opplegg men trur ikke det hjelper for mye i dette tilfelle , Er det noen form for " flytende" plast av noe slag jeg kan sprute på undersia brette for så og pusse det ned eller jevne det ut ? Er vell nesten 100 % amatør når det kommer til vintersport og vedlikehold/reprasjon spesielt Håper på noen tips ! Mvh Eriksen Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Ingen som har noe tips til meg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå