Erdahl Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Blåtimen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Var ute for å fange desemberlyset, og synes dette bildet representerte godt. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Rigtig flot billede af decemberlyset. Flot med den brede, rolige og let slørede havoverflade - og fjeldet der rager op derude. Et lille klip foroven ville give en bedre balance i kompositionen.. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vakkert lys og farger!! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vakkert desemberbilde Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nydelig lys.Enkelt og vakkert med fin struktur i sjøen. Et ørlite klipp oppe tror jeg på. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fine blåtoner! Kutt oppe kanskje..! God 3'er! Lenke til kommentar
Erdahl Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg