NJW1609 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hei jeg har et problem med den nye pc-en min, jeg kan nemelig ikke søke opp printern min trådløst. Det er lit slitsomt å koble seg med kabel vær gang man skal printe så jeg håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Litt mer detaljer? Hvilket operativsystem, hvilken printer? Blåtann eller WiFi? Har du installert drivere? Lenke til kommentar
NJW1609 Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 windows 64 bit canon mp560 driver installlert Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 windows 64 bit canon mp560 driver installlert Hei! Hvis du har skriveren din på og setter den til å søke etter nettverk, så skal den jo finne dette automatisk. Har du vært inne på enheter og skrivere? Der fins det en tab for søk etter trådløst-. Har du win 7 så er dette metoden. Har du XP så blir det litt annerledes. Men det er å finne i kontrollpanelet. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Printeren skal som regel sende ut en SSID eller så må du legge til skjult SSID, se manualen til printeren for mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå