Tokke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skippergården Bildet er fjernet. Beskrivelse: Skippergården ligger bagved Korshavn Bro på Avernakø Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg sitter og lurer på om dette er foto eller tegning Steen, samme hva det er det er bare knalltøft. 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Her er vi nesten over i det grafiske uttrykket, og det er vel ingen hemmelighet at jeg er svak for denne formen Synes dette er både tiltalende og godt laget 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tøfft grafisk utrykk du har lager her Steen. Well done. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ok og kunsterisk uttrykk! Minner om en slags trykk! God 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg