martin9 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen fler enn meg som har problemer med å vise bilder av applikasjoner i Android Market? Evt. vet noen om ei løsning på problemet? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ingen problemer her. Har du prøvd den klassiske slå den av og på? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, den har jeg prøvd... Jeg kan se noen bilder, men enkelte blir bare svarte... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja har samme problemet, det oppstår som regel hvis jeg blar til et bilde. Feks åpner bilde nr 1, det funker. Så blar jeg til høyre til bilde nr 2, funker ikke, svart. Hender det funker å bla tilbake til bilde 1, trykke back, og så åpne bilde nr 2 ved å trykke på thumbnailen. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Ja har samme problemet, det oppstår som regel hvis jeg blar til et bilde. Feks åpner bilde nr 1, det funker. Så blar jeg til høyre til bilde nr 2, funker ikke, svart. Hender det funker å bla tilbake til bilde 1, trykke back, og så åpne bilde nr 2 ved å trykke på thumbnailen. Akkurat samme hos meg! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå