mArjuz Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg er ute etter en bærbar pc for gaming, fra 7-9k. Noen som har noen forslag? Endret 7. desember 2011 av mArjuz Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 her er en av de beste PCene du kan få for under 9K Asus G53SX super kjøling, veldig god kvalitet, fint design, 1920x1080 oppløsning, GTX 560M (som er det beste du får for under 9K), og ledig plass for SSD. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøpte denne laptopen tidligere i høst for å ha noe å spille på. Jeg var hvertfall veldig fornøyd med den de 2 ukene jeg hadde den. Måtte leveres inn pga defekt skjerm. Jeg hadde fått et mandagsprodukt. Men uansett, den er stilig i utseende. God ytelse, og støynivået er veldig akseptabelt. Hadde jeg ikke byttet den inn i en stasjonær, hadde jeg valgt den på ny. Lenke til kommentar
mArjuz Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Hva med Dell xps 17 den er på tilbud til 7499,-? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva med Dell xps 17 den er på tilbud til 7499,-? den har dårligere grafikkort her har du en sammenligning: som du ser er GTX 560M nesten 50% kraftigere enn GT 555M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå