InToRv Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ser at Origin skal ha 449 for BF3, komplett tar 350,-, men alt jeg egentlig trenger er en cdkey, så vet noen hvor man får kjøpt en billigst mulig? Så jeg slipper å få en cd tilsendt i posten? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 http://www.offgamers.com/Battlefield/battlefield-3-global/battlefield-3-global-cd-key-c-5997-12705-12706.ogm Koster 175kr for standard og 292 for Limited Edition Merk deg at denne er russisk og at du må legge inn språk-pakker selv. Dette er ikke noe stort problem, men du må regne med litt knot hver gang det kommer en patch. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Her er EU versjon til 223,- eller russisk til 123,- http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/ Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Etter å ha Googlet G2play, så ble jeg relativt kritisk, men jeg ville spille i natt Så jeg tok sjansen, og ser ut til at det funker. Takk til begge forresten, orket ikke stresse med å fikse den russiske greia. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Etter å ha Googlet G2play, så ble jeg relativt kritisk, men jeg ville spille i natt Så jeg tok sjansen, og ser ut til at det funker. Takk til begge forresten, orket ikke stresse med å fikse den russiske greia. CDKeyHouse ar handlet derfra flere ganger med hell. Får key innen 3 minutter. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ja på Origin i dag får du dette fantastiske tilbudet: "Kjøp Battlefield 3 og få Battlefield Bad Company 2 gratis!". :!: :!: :!: Oversatt: "Her er BF3 overpriced as fuck og på toppen får du med no gammel drit vi har liggende". 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Spillet har crashet 2 ganger på 50min med spilletid, er dette et vanlig problem for folk med AMD og ATI? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har hatt litt problemer med det, men det ser ut til at oppdaterte drivere har løst det. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hva er dette med russisk. Er menyen og slik på russisk? Alt blir visst på Engelsk. Har kjøpt russisk cdkey til den nette sum av 136,- En slik pris kan jeg virkelig slå meg til ro med. Har absolutt ikke behov for noe annet enn nøkkelen, og 499,- på Ea-store er uaktuelt. Endret 10. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er det noen plasser som selger Karkand pakka billig (kun cd-key) ? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Origin selger også B2K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå